;
coinex

مایکروسافت برنامه Next Lock Screen را به ‌منظور پشتیبانی اثر انگشت برای دستگاه‌های بیشتری به روزرسانی کرد

برنامه Next Lock Screen

مایکروسافت برنامه Next Lock Screen را به ‌منظور پشتیبانی اثر انگشت برای دستگاه‌های بیشتر به روزرسانی کرد. برنامه Next Lock Screen به ‌تازگی به روزرسانی کوچک، اما مهمی را به‌ منظور گسترش ویژگی‌های بیشتر برای تلفن‌های هوشمند اندرویدی دریافت کرد.

این برنامه که توسط Microsoft Garage project توسعه و گسترش ‌یافته، به‌ منظور پشتیبانی از روش اثر انگشت برای باز کردن قفل صفحه ‌نمایش به روزرسانی شد. اگر چه این ویژگی از مدت‌ها قبل قابل‌ دسترس بود؛ اما برای همه تلفن‌های هوشمند کار نمی‌کرد.

مایکروسافت قول داده که با این به روزرسانی امکان باز کردن قفل با روش اثر انگشت، برای دستگاه‌های بیشتری فراهم خواهد شد. پس اگر درگذشته این امکان برای شما فراهم نبود، با به روزرسانی برنامه Next Lock Screen می‌توانید از آن استفاده کنید.

همچنین مایکروسافت امکان آموزش به هنگام اولین استفاده را به این برنامه اضافه کرده که کار با این برنامه را بسیار آسان‌تر می‌کند.

لازم به ذکر است که این به روزرسانی امکان کنترل حجم صدا را در بالای صفحه قفل فراهم کرده است. همچنین با این به روزرسانی عملکرد GPU دستگاه به ‌منظور کاهش استفاده از حافظه نیز بالاتر می‌رود و بسیاری از مشکلات برنامه نیز حل ‌شده است.

فراموش نکنید که اگر می‌خواهید از آخرین به روزرسانی های توسعه ‌دهندگان برای این برنامه با خبر شوید، به جامعه مجازی برنامه در Google + بپیوندید.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر