;
coinex

گوشی هواوی میت 9 لایت با دوربین دوگانه رسما معرفی شد

گوشی هواوی میت 9 لایت

گوشی هواوی میت 9 لایت با صفحه نمایش فول اچ دی، دوربین دوگانه و سیستم عامل مارشمالو به زودی وارد بازار خواهد شد.

شرکت هواوی در عرض کمتر از دو هفته، سه گوشی جدید را به بازار فروش گوشی‌های هوشمند معرفی کرد. این گوشی‌ها از سری میت 9 هستند که اخیرا معرفی شده‌اند. این شرکت، گوشی پرچمدار خود به نام  هواوی Porsche Design Mate 9 را ارائه کرد که به گفته‌ این شرکت ورژن ویژه‌ی این سری است. هواوی پس از آن نیز گوشی هواوی میت 9 پرو را در چین معرفی کرد.

دیروز گوشی دیگری از سری میت این شرکت رونمایی شد. به گفته‌ هواوی این مدل از دیگر هم خانواده ‌های خود سبک ‌تر طراحی شده است و به نام هواوی میت 9 لایت به علاقه مندان و خریداران معرفی شده است. این گوشی هم اکنون در وب‌سایت شرکت هواوی در لیست گوشی‌های جدید موجود است؛ اما این شرکت هنوز اطلاعاتی از قیمت و یا نحوه و امکان خرید آن، اعلام نکرده است.

اما به هرحال این شرکت اطلاعات خوبی در مورد جزئیات این گوشی ارائه داده است. بر اساس اطلاعات موجود در وب سایت رسمی هواوی، گوشی هواوی میت 9 لایت در دسته‌ی گوشی‌های میان رده قرار می‌گیرد. این گوشی با اندروید 6 مارشمالو و رابط کاربری EMUI 4.1 به فروش خواهد رسید. البته این امر در مقایسه با دو مدل دیگر Mate 9 کمی ناراحت کننده به نظر می‌رسد. چرا که هم خانواده ‌های این گوشی به صورت پیش فرض کارخانه، به اندروید نوقا 7.0 مجهز هستند.

همچنین این شرکت اعلام کرده است که هواوی میت 9 لایت مجهز به صفحه نمایش 5.5 اینچی فول اچ دی خواهد بود که قابلیت پخش تصاویر با کیفیت 1080p را دارد. هواوی به جای استفاده از چیپست قدرتمند Kirin 960 خود از مدل معمولی ‌تر Kirin 655 که دارای یک پردازنده 8 هسته ای با فرکانس کاری 2.1 مگاهرتز بوده، استفاده کرده است. این پردازنده در کنار رم 3 گیگابایتی و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی قرار گرفته است.

هواوی اعلام کرده است که گوشی هواوی میت 9 لایت با رم 4 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 64 گیگابایتی نیز به بازار عرضه خواهد شد.

گوشی هواوی mate 9 lite مجهز به دوربین پشتی دوگانه است که یکی از این دو دوربین 12 مگاپیکسل و دیگری 2 مگاپیکسلی است. در جلوی این گوشی نیز دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

این گوشی دارای باتری 3340  میلی آمپری است و در پشت این دستگاه و زیر دوربین دوگانه، سنسور اثر انگشت قرار گرفته است. اعلام شده است که موبایل هواوی میت 9 لایت در سه رنگ طلایی، خاکستری و نقره‌ای به بازار عرضه خواهد شد. (با کلیک کردن بر روی تصاویر زیر آنها را در اندازه بزرگ خود ببینید)

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر