;
coinex

تصاویری از صفحه نمایش هواوی پی 10 در فضای آنلاین منتشر شد

تصاویری از صفحه نمایش هواوی پی 10 در فضای آنلاین منتشر شد

تصاویری از صفحه نمایش هواوی پی 10 به بیرون درز کرد و آینده سری هواوی پی را به تصویر کشید. انتظار می رود که غول تکنولوژی چین سال آینده، از گوشی هواوی پی 10 خود رونمایی کند؛ اما این دلیلی بر آن نیست تا آسیاب شایعات دست از چرخش برداشته و خبرهای ریز و درشتی از پرچمدار آینده هواوی، به بیرون پرتاب نکند.

گفته می شود که موبایل هواوی P10 دستگاهی بزرگتر از گوشی هواوی میت 9 باشد و البته ویژگی های جدید را نیز شامل شود.

رندرهایی که از قبل منتشر شده بود به وجود یک دوربین دوگانه در هواوی پی 10 اشاره می کرد؛ اما این تصاویر جدید نمایشگر پرچمدار آینده هواوی را به نمایش گذاشته و دو ویژگی کلیدی آن را نشان می دهد. این دو تصویر، صفحه نمایش هواوی پی 10 را از دو جهت (یکی از بیرون و دیگری از داخل نمایشگر) به تصویر کشیده است.

در تصاویر منتشر شده، سنسور اثر انگشت این دستگاه که بر روی دکمه هوم تعبیه شده، به خوبی قابل مشاهده است. با توجه به منابع مختلف خبری، به نظر می رسد که دکمه هوم چیزی شبیه به یک دکمه مجازی باشد. احتمالا این ویژگی چیزی شبیه به تشخیص اثر انگشت اولتراسونیک در گوشی شیائومی می 5 اس (Xiaomi Mi 5S) است.

وجود تکنولوژی اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک در زیر نمایشگر هواوی پی 10 خبر جدیدی نیست؛ قبل از این نیز ویژگی های نوآورانه زیادی درباره پرچمدار بعدی هواوی منتشر شده بود.

مشخصات هواوی پی 10

بر اساس داده های منتشر شده از بنچمارک، مشخصات هواوی پی 10 این چنین بیان شده است. یک صفحه نمایش کواد اچ دی 5.5 اینچی، پنل جلویی آن را زینت داده است. تراشه Kirin 960 با سرعت پردازشی 2.3 گیگاهرتز به آن قدرت داده و در دو نسخه در دسترس خواهد بود.

 مدلی از آن به 4 گیگابایت رم مجهز شده و نسخه ای دیگر با یک رم 6 گیگابایتی دیده خواهد شد. به احتمال زیاد نسخه سطح بالاتر آن با 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود.

گوشی Huawei P10 با سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا از جعبه خارج شده و از تکنولوژی NFC و شارژ سریع نیز پشتیبانی خواهد کرد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر