;
coinex

سیستم عامل اندروید ویر به زودی از اندروید پی پشتیبانی خواهد کرد

سیستم عامل اندروید ویر به زودی از اندروید پی پشتیبانی خواهد کرد

بر اساس اطلاعات بدست آمده، به نظر می رسد که به زودی سیستم عامل اندروید ویر از اندروید پی پشتیبانی خواهد کرد. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

ساعت‌های هوشمند اخیرا رشد قابل ملاحظه‌ای با ابزار قدرتمند داشته‌اند. ابزارهای ساعت‌های هوشمند قابلیت این را دارند که قدم‌های ما را بشمارند، هشدارها و اعلان‌هایی که بر روی گوشی‌های هوشمندمان آمده‌اند را به ما نشان دهند، ضربان قلب را اندازه گیری کنند و حتی کارهایی از قبیل برقراری تماس تلفنی را برای ما انجام دهند.

در میان تمامی این قابلیت‌ها، مهم‌ترین و پرکاربردترین قابلیت سیستم پرداخت موبایلی با این ابزار است. همانطور که می دانید پرداخت با گوشی هوشمند خیلی ساده‌تر و سریع‌تر از زمانی است که شما بخواهید کیف پول خود را بیرون آورید و وجه نقد و یا کارت اعتباری خود را بیرون بکشید، حال تصور کنید که تنها مچ دست خود را در مقابل درگاه‌های پرداخت قرار داده و پرداخت را انجام دهید، چقدر پرداخت ساده‌تر و سریع‌تر انجام خواهد شد!

اپل در موضوع پرداخت با ساعت‌های هوشمند از زمان انتشار اولین اپل واچ ‌ها  (Apple Watch)  با Apple Pay Support وارد عمل شده است، همچنین سامسونگ با مدل جدید گیر اس 3 قادر به کمک به معاملات و پرداخت‌های شما هم از طریق درگاه‌های MST و هم از طریق درگاه‌های NFC است.

سیستم عامل اندروید ویر (سیستم عامل ساعت‌های هوشمند و گجت های پوشیدنی) در نسخه‌های اولیه فاقد سیستم پرداخت موبایلی بود؛ اما به لطف اطلاعات جدیدی که در نسخه 10.0 سرویس گوگل پلی پیدا شده است، به نظر می‌رسد که بالاخره در آینده‌ای نزدیک این سیستم عامل، از قابلیت اندروید پی پشتیبانی خواهد کرد.

با توجه به سایت  Android Police، قطعه کدی در آخرین نسخه سرویس گوگل پلی پیدا شده که به نوعی اجازه و قابلیت ورود Android Pay به سیستم عامل اندروید ویر را می‌دهد. پیشوند های کد در سر تا سر APK پراکنده شده و با “wear” و “tp” شروع می‌شوند، که به نوعی نشان دهنده این است که به Android Wear و tap to pay (جهت پرداخت ضربه بزنید) اشاره می ‌کنند. علاوه بر این، Android Police عبارت “دوباره ساعت مچی خود را در مقابل درگاه نگه دارید را  نیز عنوان کرده است.

سیستم عامل Android Wear

اطلاعات و اخبار جدید دلیل بسیار محکم مبنی بر ورود اندروید پی به سیستم عامل Android Wear است؛ اما هنوز این سؤال که چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد، بدون جواب باقی می‌ماند.

برخی منابع بر این باورند که گوگل ساعت هوشمند مختص به خودش را در اوایل سال 2017 (مثل گوشی پیکسل که در سال جاری منتشر شد) منتشر خواهد کرد، اگر این موضوع صحت داشته باشد می‌تواند موقعیت خوبی برای ارائه سیستم پرداختی Android Pay برروی سیستم عامل اندروید ویر باشد.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر