;
coinex

شایعه یا واقعیت؟ قسمت های زیادی از سریال گیم آف ترونز در اینترنت لو رفت!

سریال گیم آف ترونز

انتظارها به پایان رسید! اچ بی او (HBO) ممکن است در حال از دست دادن مبلغ زیادی پول باشد. شبکه تلویزیونی «اچ بی او» آمریکا در سال ۲۰۱۰ اقدام به تولید سریالی به نام بازی تاج و تخت (Game Of Thrones) کرد. این سریال اقتباسی حماسی از کتاب پرفروش جرج مارتین به نام ترانه ای از یخ و آتش است که شبکه (HBO) تغییراتی عاشقانه، حماسی، اجتماعی و سیاسی بر آن اعمال کرده تا به یکی از پرطرفدار ترین سریال های تاریخ تلویزیون تبدیل شود.

داستان سریال گیم آف ترونز به جنگ طولانی مدت چند خانواده قدرتمند، برای به دست آوردن قدرت در «وسترس» که قاره ای تخیلی در دوران باستان است، می پردازد.

شبکه تلویزیونی HBO تولید کننده محبوب ترین سریال های تلویزیونی دنیا بوده است. این شبکه مخاطبین خود و نیاز اجتماعی آنها را به خوبی می شناسد و با استفاده از نویسندگان برتر، کارگردانان مطرح و بازیگران محبوب سریال هایی را تولید می کند که مورد توجه عموم جامعه قرار می گیرد.

موفقیت شبکه HBO تنها به سریال گیم آف ترونز ختم نمی شود بلکه در کارنامه این شبکه سریال های قدرتمندی چون دسته برادران (Band of Brothers)، «جنسیت و زندگی شهری»، اسپرانوها (The Sopranos)، «سه متر زیر خاک» و … به چشم می‌ خورد که هر یک در زمان خود سریال های محبوب و مورد توجهی بوده اند و تا سال ها بعد، مخاطبین خاص خود را داشته اند.

بازی تاج و تخت

اما همیشه تهدیدات بسیار زیادی این شرکت غول تولید کننده سرگرمی های تلویزیونی را تهدید می کرده است. از تهدید به خدمت گرفتن بازیگران توسط کمپانی های فیلم سازی دیگر گرفته تا قهر نویسندگان، از اختلاف و مجادله با کارگردانان بعد از محبوبیت سریالشان تا شکایت های چندین میلیون دلاری رقبا و مردم عادی؛ اما اکنون برای سریال گیم آف ترونز داستان کاملا متفاوت است. این شبکه در حال حاضر با پدیده ای بنام اینترنت رو به رو است.

میلیون ها علاقمند به سریال گیم آف ترونز که طاقت صبر کردن تا شروع فصل جدید این سریال را ندارند، هر روز اخباری ضد و نقیض مربوط به اتفاقاتی که در فصل آینده این سریال خواهد افتاد را در فضای مجازی منتشر می کنند. گاهی این اخبار راست است و گاهی زاده ذهن هواداران این سریال.

زمانی که فصل پنجم سریال بازی تاج و تخت در حال پخش بود، اتفاق عجیبی رخ داد؛ چند قسمت از این سریال، قبل از این که از شبکه HBO پحش شود، در اینترنت لو رفت و این قضیه منجر به ایجاد اقدامات امنیتی شدید شبکه تلویزیونی HBO شد؛ تا جایی که آن ها مجبور شدند عده ای را اخراج کرده و خودشان مابقی سریال را آنلاین به اشتراک بگزارند.

بازی تاج و تخت

بعد از این اتفاق، HBO تصمیم عجیب دیگری گرفت و آن مراقبت از فیلمنامه سریال گیم آف ترونز بود تا جایی که خود بازیگران سریال هم نمی دانستند آیا در قسمت بعدی هستند یا خیر؟ اما تمام این اقدامات و حتی یک دیوار عمیق بتنی هم نمی تواند جلوی شایعات در مورد فصل هفتم این سریال را بگیرد! گویا این شایعات به واقعیت پیوسته و اکنون اخباری مربوط به لو رفتن داستان قسمت اول از فصل هفتم این سریال به گوش می رسد! حتی شاید عده ای توانسته باشند کل متن فصل هفتم سریال را در اینترنت پخش کنند.

گویا مسئولین (HBO) از شنیدن این خبر بسیار شوکه شده اند.

سه هفته قبل، به نظر مسخره می آمد که یکی از کاربران (Reddit) به نام (awayforthelads) داستان فصل هفتم سریال را در سایت (Reddit) به اشتراک گذاشت. گویا همه از این کارها می کنند ولی بعد از چند روز این نام کاربری به نحوی از سایت (Reddit) حذف شد و شواهد نشان می داد که گویا وی واقعا به داستان فصل هفت قبل از آغاز این فصل دسترسی پیدا کرده است.

شایعات فصل هفتم سریال گیم آف ترونز

بازی تاج و تخت

«جان اسنو» وزنه ای را به عنوان تاییدیه خبر حمله سپید جامگان به «وسترس» برای دنی (مادر اژدهاها) می برد و آنها (دنی و جان اسنو) به هم علاقمند می شوند و جان اسنو یک تارگریان است. اگر داستان درست باشد قسمت بزرگی از فصل هفتم لو رفته است. آریا استاک فرزند کوچک لورد استاک و خواهر جان اسنو پیتر بیلیش (انگشت کوچک) را خواهد کشت، دیوار شمال فرو خواهد ریخت و سپید جامگان یک اژدهای دنی را به کنترل خود در خواهند آورد؛ اما این قسمتی از داستان فصل هفت است و کل آن نیست.

اگر این خبر حقیقت داشته باشد مسئولین (HBO) باید سراسیمه شده باشند درست است؟

زمانی که چنین اتفاقی برای فصل پنجم رخ داد آنها حاضر بودند شهرها را به آتش بکشند تا مقصرین این حادثه را پیدا کنند ولی اکنون فقط ساکت هستند. استراتژی آن ها در برخورد با این ماجرا چیست؟ آیا آنها قصد تغییر داستان را دارند؟

الکساندر سیدینگ بازیگر نقش «پرنس دوران» در سریال بازی تاج و تخت می گوید: خود مسئولین (HBO) مسئول لو رفتن فصل پنجم سریال در اینترنت بودند که بتوانند برای کسانی که سخت در انتظار پخش این سریال هستند انرژی ایجاد کنند. به هر حال چیزی که تایید شده است صحنه ای از جان اسنو با وزنه است و همچنین سایتی که عکسی از جان اسنو با اژدهاها در ساحل را منتشر کرده بارها از طرف (HBO) مورد تهدید قرار گرفته است.

از طرف دیگر کاربر دیگری از سایت (Reddit) به نام (starkandlannister) معتقد است که به قسمت زیادی از داستان فصل هفت دسترسی دارد؛ اما او می گوید کسی که این داستان را در اختیارش قرار داده قطعا از دست اندرکاران سریال بوده و مطالب زیادی از فصل هفتم می دانسته است. به گفته این کاربر شاید او کل داستان را می دانسته و همه را درست گفته باشد و شاید او کل داستان را می دانسته و بخشی را ساخته باشد که ما را گمراه کند؛ ولی چیزی که مطمئنا می توانیم بگوییم این است که او فرد مطلعی بوده است.

به هر حال خیلی از این اتفاقات را حدس میزدیم و خیلی از آن ها برای ما سورپرایز به شمار می‌رود. اگر این خبر درست باشد، سپید جامگان یک اژدها خواهند داشت.

.

منبع: huffingtonpost

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    حدس درسته نه حدث

    پاسخ