;
coinex

سامسونگ ممکن است تا ماه دیگر یک رنگ مشکی براق برای گوشی گلکسی S7 عرضه کند

رنگ مشکی براق برای گوشی گلکسی S7

سامسونگ ممکن است تا ماه دیگر یک رنگ مشکی براق برای گوشی گلکسی S7 عرضه کند.

به نظر می رسد که مدل مشکی رنگ گوشی گلکسی S7 برای شرکت سامسونگ دیگر خیلی مات به نظر می رسد، به همین دلیل به نظر شما آیا این شرکت کره ای برنامه ای برای عرضه یک رنگ مشکی براق برای این گوشی دارد؟ این رنگ هنوز هم ما را به لطف تکنولوژی nanocoating به کار رفته در آن شگفت زده می کند، اما به نظر می رسد که این رنگ دیگر از نظر شرکت سامسونگ خیلی براق نیست.

رسانه های کره ای در حال پرداختن به گمانه زنی های متفاوتی در این مورد هستند و برخی از آن ها معتقدند که همانند رنگ آبی مرجانی، رنگ جت بلک هم به زودی برای گوشی گلکسی S7 از طرف سامسونگ عرضه می شود و به استناد منابع این صنعت، برخی تاریخ عرضه این رنگ را اوایل ماه دسامبر یعنی کمتر از یک ماه دیگر می دانند. هنوز، اما کاملا مشخص نیست که آیا شرکت سامسونگ قصد دارد تا این رنگ را تنها در کشور کره عرضه کند و یا قصد عرضه جهانی آن را نیز در آینده خواهد داشت.

شرکت آمریکایی اپل نیز گوشی آیفون 7 خود را در هر 2 رنگ مشکی مات و مشکی براق عرضه کرده بود که از قضا رنگ مشکی براق از طرف کاربران بسیار محبوب شده است. به نظر می رسد که همین مسئله سامسونگ را مجاب کرده است تا برای تنها گوشی پرچمدار خود در سال 2016 رنگ مشکی براق را نیز عرضه کند.

.

منبع: phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر