;
coinex

تصاویر لو رفته از رنگ مشکی براق گلکسی S7 را اینجا ببینید

تصاویر لو رفته از رنگ مشکی براق گلکسی S7

در ابن خبر تصاویر لو رفته از رنگ مشکی براق گلکسی S7 را برای شما آماده کرده ایم. در ادامه با ما همراه باشید.

شب گذشته بود در خبری که برای شما منتشر کردیم، از عرضه یک رنگ مشکی براق گلکسی S7 به شما خبر دادیم. اگر بخواهیم صادقانه بگوییم، رنگ مشکی معمولی یا چیزی که سامسونگ آن را مشکی عقیق می نامد، به اندازه کافی براق و چشم نواز بود؛ اما ظاهرا این رنگ دیگر برای سامسونگ آن قدر ها هم براق به نظر نمی رسد.

اگر شما هم همانند ما بسیار کنجکاو بودید تا ببینید که این رنگ مشکی براق (جت بلک) جدیدی که شرکت سامسونگ قصد معرفی آن برای تنها گوشی پرچمدار خود در سال 2016 را دارد؛ واقعا چقدر براق است؟

باید خبر خوشی را به شما بدهیم و این خبر این است که امروز یکی از کاربران شبکه اجتماعی ویبو با انتشار تصاویر واقعی از رنگ مشکی براق گلکسی S7، این اجازه را به ما داده است تا آن را با مدل مشکی عقیق قبلی مقایسه کرده و ببینیم تفاوت براقی آن ها تا چه حد است.

در حالی که کار ساده ای نیست که بفهمیم آیا سامسونگ واقعا از یک رنگ مشکی جدید برای گوشی خود استفاده می کند یا نه؛ اما فهمیدن این موضوع که این گوشی جدید دارای یک فریم یا قاب به رنگ مشکی مات در دور تا دور خود است، بسیار آسان است. این برخلاف رنگ مشکی عقیق گلکسی اس 7 و S7 Edge است که دارای یک قاب به رنگ خاکستری در دور تا دور خود بود.

ما احساس می کنیم که شرکت سامسونگ می توانست از ابتدا این رنگ را به رنگ های گوشی گلکسی S7 اضافه کند؛ اما بنا به دلایلی سامسونگ تاکنون دست به این اقدام نزده است.

عرضه این رنگ برای گوشی گلکسی S7 را می توان پاسخ مستقیم کمپانی سامسونگ به رنگ مشکی براق گوشی های آیفون 7 شرکت اپل دانست که با استقبال بی نظیری از طرف کاربران رو به رو شده است و از قضا در برابر جذب اثر انگشت و ضربه و یا خط و خش بسیار هم آسیپ پذیر است که باعث شده تا شرکت اپل به طور رسمی اعلام کند که برای محافظت از گوشی آیفون 7 و یا آیفون 7 پلاس خود در برابر خط و خش بهتر است تا برای آیفون خود یک محافظ مناسب تهیه کنید. انتظار نداریم که رنگ مشکی براق گلکسی S7 در این مورد ، حداقل در برابر جذب اثر انگشت، تفاوت چندانی با گوشی آیفون 7 داشته باشد.

انتظار می رود که شرکت سامسونگ گوشی های گلکسی S7 و S7 با رنگ مشکی براق جدید خود را در اوایل ماه آینده، یعنی ماه دسامبر عرضه کند تا مشتریانی که قصد دارند برای تعطیلات آخر سال خود گوشی هوشمندی را خریداری کنند، شانس خرید این گوشی با این رنگ زیبا را از دست ندهند.

نظر شما در مورد رنگ مشکی براق گلکسی S7 چیست؟ آیا رنگ یک گوشی به تنهایی می تواند شما را متقاعد به خرید آن کند؟ بخش نظرات در اختیار شماست.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر