;
coinex

نسخه بتا سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا ممکن است به زودی در کشورهای بیشتری برای گوشی‌های گلکسی S7 ارائه شود

نسخه بتا سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا سامسونگ

نسخه بتا سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا سامسونگ ممکن است به زودی در کشورهای بیشتری برای گوشی‌های گلکسی S7 ارائه شود. برای بررسی بیشتر این موضوع با ما همراه باشید.

برنامه گلکسی بتا سامسونگ در حال حاضر در کشورهای آمریکا، بریتانیا، کره جنوبی و چین درحال اجراست و به مالکان دستگاه‌ های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج اجازه می‌دهد که نسخه بتای اندروید 7.0 نوقا را اجرا و آزمایش کنند، این در حالی است که سامسونگ هنوز برای عرضه نسخه اصلی این سیستم عامل آمادگی ندارد.

اگر شما در جایی غیر از این کشورهای ذکر شده باشید قادر به استفاده از برنامه گلکسی بتا نیستید” اما دلایلی است که به ما نشان می‌دهد که ممکن است در آینده‌ای نزدیک این موضوع تغییر کند.

با توجه به مدارکی که در سایت Sammobile منتشر شده است، نسخه بتا اندروید 7.0 نوقا بر روی برنامه گلکسی بتا در هفته آینده در فیلیپین منتشر خواهد شد و در دسترس خواهد بود. این اطلاعات توسط نماینده سامسونگ در فیلیپین و در گفت و گوی زنده ای که با طرفداران گلکسی داشته منتشر شده، در این گفت و گو آن ها می‌خواستند بدانند که چه زمانی نسخه بتا نوقا در بازار جهانی در دسترس خواهد بود.

با وجود اینکه هنوز به صورت رسمی چیزی اعلام نشده، ممکن است نماینده پشتیبانی سامسونگ این گفته ها را بر اساس برنامه ‌های سامسونگ برای گسترش در دسترس بودن برنامه گلکسی بتا در بازار های مختلف حدس زده باشد. لازم به ذکر است که سامسونگ، نسخه بتا اندروید 7.0 نوقا را برای تمامی مالکان گوشی‌های سری S7 عرضه نخواهد کرد. درعوض، تعداد محدودی از مکان‌های آزمایش کننده نسخه بتا در دسترس خواهد بود و کاربران باید برای ورود به برنامه پیش ثبت نامی انجام دهند.

نظر شما چیست، آیا فکر می‌کنید که برنامه گلکسی بتا سامسونگ در کشور ما و یا دیگر کشورها نیز ارائه خواهد شد؟ یا اینکه فکر می‌کنید که سامسونگ قصد دارد تا پس از از بین بردن تمامی اشکال‌ها> نسخه کامل و نهایی را ارائه دهد؟

.

منبع : PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر