;
coinex

گوشی شیائومی می میکس نانو وجود نخواهد داشت!

گوشی شیائومی می میکس نانو وجود نخواهد داشت!

در چند روز گذشته اطلاعات و عکس‌هایی از نسخه کوچک تر پرچمدار جدید شیائومی، گوشی می میکس تحت نام شیائومی می میکس نانو در فضای اینترنت منتشر شده است. حالا یکی از مدیران کمپانی چینی شیائومی اعلام کرده است که این اسمارت فون وجود ندارد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

همانطور که می‌دانید که کمتر از یک ماه پیش شرکت چینی شیائومی از موبایلی تحت نام می میکس رونمایی کرد. گوشی می میکس یکی از جذابترین و زیباترین موبایل‌های دنیا تا به امروز است؛ چرا که این گوشی هوشمند دارای حاشیه بسیار کمی در قسمت صفحه نمایش است و باعث شده خارق العاده جلوه کند. در واقع گوشی می میکس طبق اعلام شیائومی دارای نسبت 91 درصدی صفحه نمایش به بدنه است. این اسمارت فون دارای یک صفحه نمایش 6.4 اینچی است که باعث شده یک فبلت غول پیکر باشد و ابعاد آن برای دستان عده زیادی از کاربران، بزرگ و غیر منطقی جلوه کند.

چندین روز پیش عکس‌هایی از نسخه کوچکتر شیائومی می میکس با نام شیائومی می میکس نانو در فضای اینترنت منتشر شد که طبق اطلاعات منتشر شده به همراه تصاویر، این گوشی صفحه نمایشی 5.5 اینچی خواهد داشت و تا دسامبر سال جاری یعنی کمتر از چند هفته آینده وارد بازار خواهد شد.

طبق پست منتشر شده از مدیر بخش بازاریابی شرکت شیائومی، آقای ژنگ ژیو آن، یک اسمارت فون دروغین است و کمپانی شیائومی قرار نیست محصولی با نام می میکس نانو را معرفی کند اما پس از گذشت مدتی این پست پاک می‌شود و حالا مشخص نیست که موبایل می میکس نانو صحت خواهد داشت یا تصاویر منتشر شده متعلق به یک موبایل هوشمند دیگر از شرکت شیائومی است. به هر جهت اگر نسخه کوچکتری از پرچمدار حال و حاضر شیائومی، گوشی می میکس وجود داشته باشد باید شاهد معرفی و رونمایی آن تا دسامبر سال میلادی جاری با یک نام دیگر از سوی کمپانی چینی شیائومی باشیم.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر