;
coinex

گوشی های سرفیس فون مایکروسافت دارای پردازنده اسنپدراگون 835 کوالکام خواهند بود

گوشی های سرفیس فون مایکروسافت دارای پردازنده کوالکام اسنپدراگون 835 هستند

بر اساس شایعات به نظر می رسد گوشی های سرفیس فون مایکروسافت دارای پردازنده کوالکام اسنپدراگون 835 هستند. برای بررسی بیشتر با تکرا همراه باشید.

همانطور که می دانید کمپانی مایکروسافت کارش با برند لومیا به اتمام رسیده است؛ اما این قضیه به این معنا نیست که به طور کلی از دنیای گوشی‌های هوشمند کنار کشیده است. با توجه به گزارش های متعدد گذشته، مایکروسافت قصد دارد که گوشی Surface Phone خود را سال آینده منتشر کند.

اخیرا شایعات زیادی پیرامون گوشی های سرفیس فون مایکروسافت از وب سایت Nokia Power User (وب سایتی کاملا قابل اعتماد) منتشر شده است. با توجه به گزارش ‌ها، مایکروسافت در حال حاضر حداقل بر روی دو مدل از گوشی های سرفیس فون کار می‌کند.

یکی از این گوشی ها دارای 4 گیگابایت و دیگری دارای 6 گیگابایت حافظه رم است. با توجه به گفته ‌ها، هر دو مدل دارای پردازنده قدرتمند جدید کوالکام، یعنی اسنپدراگون 835 هستند، این پردازنده‌ها ممکن است که در گوشی‌های آینده سری سامسونگ گلکسی اس 8 نیز استفاده شوند. گفته می‌شود مدل 6 گیگابایتی می‌تواند در حالت Continuum نرم افزارهای 32 بیتی را نیز اجرا کند، این در حالی است که مدل 4 گیگاباتی این قابلیت را ندارد.

ظاهرا هر دو مدل از گوشی های سرفیس فون مایکروسافت دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح 2K یا 1440 در 2560 پیکسل هستند، همچنین ممکن است نسخه‌ای با لوازم جانبی لپ تاپ نیز عرضه شود، احتمالا این لوازم شامل یک صفحه کلید فیزیکی و یک قلم شوند و در مدلی به نام سرفیس پرو عرضه خواهند شد. البته توجه داشته باشید که در حال حاضر نمی‌توانیم هیچ یک از جزئیات بالا را تأیید کنیم.

احتمالا سه مدل از وشی های سرفیس فون مایکروسافت می‌توانند تا پایان سال 2017 با آپدیت ردستون 3 ویندوز 10 موبایل منتشر شوند. انتظار می‌رود که ردستون 3 در مقایسه با ردستون 2 (که ممکن است برای ویندوز 10 کنونی گوشی‌ها در اوایل سال آینده در دسترس باشد) به روزرسانی بزرگتر و مهم‌تری باشد.

نظر شما درباره شایعات پیرامون سرفیس فون چیست؟

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر