;
coinex

آپدیت بازی پوکمون گو با حدود 100 پوکمون جدید همراه خواهد بود

آپدیت بازی پوکمون گو با حدود 100 پوکمون جدید همراه خواهد بود

آپدیت بازی پوکمون گو چیزی در حدود 100 پوکمون جدید را به این بازی اضافه خواهد کرد. پوکمون گو یکی از محبوب ترین بازی های جهان است که توانسته در مدت کوتاهی رکورد محبوب‌ترین بازی جهان را از آنِ خود کند و اکنون به نظر می رسد که نیانتیک (Niantic) – کمپانی سازنده بازی پوکمون گو – قصد دارد تا تعداد زیادی از پوکمون های جدید را به این بازی اضافه کند.

گزارش های منتشر شده نشان می دهد که در آپدیت بازی پوکمون گو چیزی در حدود 100 پوکمو جدید به آن اضافه خواهد شد. در این به روزرسانی جدید قرار است علاوه بر پوکمون افسانه ای اضافه شده، جنگ بین بازیکن دربرابر بازیکن (PVP) نیز انجام شود.

این پوکمون های افسانه ای که در آپدیت جدید این بازی دیده می شوند، شامل Mew و Mewtow خواهند بود. دو پوکمون جدید که بازیکنان بی صبرانه منتظر آنها هستند.

هنگامی که بازی پوکمون گو در تابستان امسال منتشر شد، به سرعت به بزرگترین بازی موبایلی تاریخ تبدیل شد. درواقع استقبال از این بازی به حدی زیاد بود که سرورهای نیانتیک نمی توانستند تمام بازیکنان آن را در بازی نگه دارند. جالب اینجاست که این حجم از استقبال تنها با راه اندازی در چند کشور انجام شد (برخی از کشورها همچون ایران این بازی را ممنوع اعلام کرده و آن را فیلتر نمودند)

این بازی از زمان اولین انتشار خود، تعدادی از بازیکنان خود را از دست داده بود و این به روزرسانی ممکن است تا بازیکنان جدید را به انجام آن تشویق کند.

هنوز هیچ تاریخی از آپدیت بازی پوکمون گو اعلام نشده است؛ اما این مورد می تواند به زودی اتفاق افتد. شاید هفته اول یا هفته دوم ماه دسامبر (آذر) زمان مناسبی باشد. آپدیت بازی پوکمون گو برای هر دو سیستم عامل ios و اندروید در یک‌زمان انجام خواهد شد. احتمالا این به روزرسانی جان دوباره ای به این بازی خواهد داد.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر