;
coinex

به گفته وال استریت ژورنال، صفحه نمایش آیفون 8 یک نمایشگر خمیده خواهد بود

به گفته وال استریت ژورنال، صفحه نمایش آیفون 8 یک نمایشگر خمیده خواهد بود

به گفته وال استریت ژورنال، با ساخت 10 نمونه اولیه از آیفون های 2017، مشخص شد که صفحه نمایش آیفون 8 یک نمایشگر خمیده خواهد بود. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

در پی سیل عظیمی از شایعات گذشته که به این موضوع اشاره می کردند که شرکت اپل قصد دارد برای صفحه نمایش آیفون 8 از یک نمایشگر خمیده اولد استفاده کند، دیروز روزنامه وال استریت ژورنال گزارشی را به چاپ رساند که در این گزارش به این موضوع پرداخته شده است که احتمالا سال آینده یعنی سال 2017 میلادی شاهد عرضه یک گوشی آیفون جدید با صفحه نمایش خمیده خواهیم بود.

به گفته وال استریت ژورنال، اپل از شرکت های تولیدکننده که با این شرکت همکاری می کنند درخواست کرده است تا تولیدات نمایشگرهای اولد با ضخامت کم را افزایش دهند و “صفحه نمایش های اولیه با رزولوشن بهتر از آن هایی که سامسونگ استفاده می کند” را برای این شرکت ارسال کنند.

 بخشی از این نقل قول که به “با رزولوشن بهتر” اشاره می کند باعث می شود که ما با دید سختگیرانه تری به این گزارش بنگریم. صفحه نمایش های خمیده شرکت سامسونگ که در گوشی های گلکسی S7 به کار رفته است، دارای رزولوشن Quad HD یا همان رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل است. آیا اپل برای افزایش رزولوشن صفحه نمایش گوشی های آیفون به حتی بالاتر از کیفیت کواد اچ دی فکر می کند؟

در واقع ما اکنون نمی توانیم با قاطعیت به این پرسش پاسخ دهیم؛ اما باید صادقانه بگوییم که فکر کردن هم به این قضیه بسیار دیوانه کننده و هیجان انگیز خواهد بود.

حداقل برخی از صفحه نمایش های خمیده اولد باید توسط بخش سامسونگ دیسپلی (Samsung Display) متعلق به شرکت سامسونگ تولید شود؛ اما این قضیه خیلی هم تعجب برانگیز نیست، زیرا در حال حاظر شرکت سامسونگ یکی از مهم ترین تامین کنندگان قطعات مختلف برای گوشی های آیفون است. برای مثال، رم گوشی های آیفون 7 ساخت شرکت سامسونگ است.

بر اساس گزارشات، در حال حاضر شرکت اپل در حال توسعه بیش از 10 نمونه اولیه مختلف از گوشی های آیفون برای سال آینده است و صفحه نمایش آیفون 8 با نمایشگر خمیده تنها یکی از این 10 نمونه اولیه است. با همه این ها ممکن است به طور کلی اپل ایده استفاده از صفحه نمایش های خمیده برای آیفون های خود را تا سال آینده پیاده سازی نکند.

اما اگر بخواهیم صادقانه بگوییم، بسیار امیدوار هستیم که این مدل از گوشی های آیفون تا سال 2017 آماده عرضه باشند، زیرا گوشی های آیفون علیرغم کیفیت بالای خود در این چند سال گذشته دچار تغییر تحول اساسی نشده است و به نظر می رسد در این برهه، به یک تغییر بزرگ بسیار نیازمند است.

اگر آیفون هایی با صفحه نمایش خمیده در سال 2017 رونمایی شوند، احتمالا مقداری از مدل های معمولی قیمت بیشتری خواهند داشت که دلیل آن هم این است که پنل های نمایشگرهای اولد به اندازه پنل های تخت IPS LCD ارزان نیستند.

در حال حاضر نمی توانیم در مورد این موضوع اظهار نظری کنیم که صفحه نمایش های خمیده قرار است در مدل کوچکتر که اندازه 4.7 اینچی دارند، مورد استفاده قرار بگیرد و یا شرکت اپل آنها را برای مدل بزرگتر با صفحه نمایش 5.5 اینچی در نظر دارد که البته اگر بخواهیم در این مورد حدسی بزنیم به نظر ما استفاده از این نمایشگر ها برای مدل پلاس منطقی تر به نظر می رسد.

در حالی که وال استریت ژورنال چیزی در مورد نام آیفون های سال آینده با این تغییرات گسترده نگفته است، به طور حتم ما نمی توانیم تصور کنیم که نام این گوشی ها قرار است آیفون 7 اس باشد. بنابراین نام آیفون 8 برای این گوشی ها منطقی تر به نظر می رسد. زمان همه چیز را روشن خواهد کرد، بنابراین بهترین راه برای پاسخ به همه پرسش های ما صبر کردن است.

در بخش پایین، نظرات خود را در مورد گوشی های آیفون سال آینده شرکت اپل با ما به اشتراک بگذارید. آیا صفحه نمایش آیفون 8 با این طرح جدید می تواند برای شما جذاب باشد؟

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر