;
coinex

گوشی میزو پرو 6 پلاس در گیک‌بنچ محک خورد؛ قدرتنمایی اگزینوس 8890

گوشی میزو پرو 6 پلاس در گیک بنچ محک خورد؛ قدرتنمایی اگزینوس 8890

شاید تقریبا یکسال باشد که درباره گوشی آینده میزو با پردازنده اگزینوس، خبرهایی منتشر می شود. در بسیاری از این خبرها، حدس ما بر آن بود که این دستگاه به تراشه اگزینوس 8890 مجهز خواهد بود. گویا حدس ما درست بوده است. یکی از تحلیلگران صنعتی نیز این مورد را مدتی بعد تایید کرد. با این حال گوشی میزو پرو 6 پلاس (Meizu Pro 6 Plus) دیروز در بنچمارک گیک بنچ محک خورد.

انتشار اولین شایعات درباره گوشی میزو پرو 6 پلاس حدودا از دو ماه قبل آغاز شد. در آن زمان یکی از منابع خبری به این نکته اشاره داشت که کمپانی میزو در حال کار بر روی یک گوشی پرچمدار جدید با نمایشگر 5.7 اینچی و تراشه اگزینوس 8890 است.

بعد از این مقاله، چیز زیادی درباره این گوشی شنیده نشد تا روز گذشته، که در گیک بنچ ظاهر شد.

گوشی میزو پرو 6 پلاس در گیک بنچ محک خورد؛ قدرتنمایی اگزینوس 8890

گوشی میزو پرو 6 پلاس که به یک پردازنده هشت هسته ای با سرعت پردازش 1.48 گیگاهرتز مجهز بود، در آزمون تک هسته ای بنچمارک گیک بنچ امتیاز 1462 و در آزمون چند هسته ای، امتیاز 3693 را به دست آورد.

اگر چه برای نام این پردازنده، به طور مشخص، اگزینوس 8890 عنوان نشده است؛ اما به احتمال بسیار زیاد و با توجه به سرعت پردازش این تراشه، می تواند همین اگزینوس 8890 باشد.

از دیگر مشخصات میزو پرو 6 پلاس می توان به 4 گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو اشاره کرد. امیدواریم که به زودی جزئیات بیشتری از این دستگاه منتشر شود، با تکرا همراه باشید.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر