;
coinex

این گوشی هوشمند باتری خارق العاده با ظرفیت 10900 میلی آمپر ساعت دارد!

گوشی هوشمند باتری خارق العاده با ظرفیت 10900 میلی آمپر

این گوشی هوشمند باتری خارق العاده با ظرفیت 10900 میلی آمپر در ساعت دارد! برای بررسی بیشتر این خبر جالب با تکرا همراه باشید.

یکی از ویژگی هایی که ما علاقه مندان به تلفن های همراه هوشمند در عصر مدرن بیش از همه به دنبال آن هستیم، باتری هایی با ماندگاری و طول عمر زیاد است که بتوان از هر نظر روی آن ها حساب کرد.

در این سال های اخیر شرکت های تولید کننده تلفن های همراه در زمینه کارایی، دوربین و صفحه نمایش دستگاه های خود توانسته اند به خوبی ظاهر شوند، اما رقابت موجود بین کمپانی ها برای کاهش ضخامت این دستگاه ها بر روی کیفیت و طول عمر باتری تاثیر منفی گذاشته است. در حال حاضر یک نسخه معمولی از گوشی های هوشمند با صفحه نمایش حدود 5 اینچ و مشخصاتی نظیر گلکسی S7 سامسونگ، به طور تقریبی باتری ای به قدرت 3000 میلی آمپر در ساعت خواهد داشت.

درست است که سازندگان تلفن های همراه و برنامه نویسان نرم افزارها موفق شده اند با طراحی کارآمد سخت افزار هایی با قابلیت نگهداری بالا و نرم افزار هایی با میزان مصرف پایین، تا حد زیادی در مصرف انرژی بهینه سازی کنند، اما هنوز زمینه برای پیشرفت وجود دارد.

برخی تولید کنندگان به این واقعیت واقف اند که در جهان کاربرانی هستند که ترجیح می دهند دستگاه هایی به کلفتی آجر را با خود حمل کنند که در ساختارشان پاور بانک های غول پیکر تعبیه شده است تا این که تلفن های همراه باریک تر از مویی داشته باشند که توانایی تحمل 5 ساعت استفاده سنگین را ندارند. این دسته از کاربران، در مقایسه بسیار معدود و انگشت شمارند اما دستگاه هایی با این ویژگی ها عموما ارزش معرفی شدن را دارند، گرچه شاید بهتر است تنها به عنوان یک “نکته دانستنی” به آن بپردازیم.

با این دیدگاه، ما به شما YAAO 6000 را معرفی می کنیم. تلفن همراه هوشمندی که بعید به نظر می رسد که خارج از محدوده ی کشور چین فروش چندانی داشته باشد. ممکن است بپرسید که چه ویژگی خاصی آن را از سایر تلفن های همراه هوشمند متمایز می سازد؟ در پاسخ باید بگوییم که این تلفن همراه باتری ای با قدرت خارق العاده 10900 میلی آمپر در ساعت دارد، که گنجایش آن چیزی در حدود یک پاور بانک همراهِ نسبتا بزرگ است! باید اعتراف کنیم که ضخامت آن نیز به طور آزار دهنده ای زیاد نیست؛ لااقل از تصاویر تبلیغاتی ارائه شده از آن این طور برداشت می شود (متاسفانه تصاویر واقعی از آن در دست نیست).

از منظر سخت افزار، این دستگاه چندان فوق العاده و استثنایی نیست؛ پردازنده چهار هسته ای جدید مدیاتک به نام MT6735، یک گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی، صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 720 x 1280 (که حدودا تراکم پیکسلی 294 پیکسل در هر اینچ را به ارمغان می آورد) و ترکیبی از دو دوربین 13 و 5 مگاپیکسلی، از جمله مشخصات میان رده در این تلفن همراه است.

نکته جالب توجه در این بخش، قابل تعویض بودن باتری تعبیه شده در این گوشی است که این امکان را برای کاربران فراهم می کند که در صورت کفاف ندادن باتری 10900 میلی آمپری آن را با یک نمونه یدکی شارژ شده تعویض کنند!

YAAO 6000 قرار است با قیمت باورنکردنی 220$ بر روی سایت Jingdong به پیش فروش گذاشته شود. نمی توان انتظار داشت که این مدل به بازارهای غربی راه پیدا کند مگر این که شرکت هایی مانند Blu یا  Vivo آن را در اختیار گرفته، از نو طراحی کرده و سپس در اروپا و آمریکا به فروش برساند.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر