;
coinex

سونی: در حراج بلک فرایدی 2 میلیون کنسول پلی استیشن 4 فروخته شد!

سونی: در حراج بلک فرایدی 2 میلیون کنسول پلی استیشن 4 فروخته شد!

بلک فرایدی یا همان جمعه سیاه به تخفیف‌های بی‌نظیر و میلیون دلاری برای خریداران در سراسر جهان معروف است و باعث شده تجربه خرید در این روز بسیار شیرین و لذت بخش باشد. شرکت سونی در این حراج تعداد 2 میلیون دستگاه کنسول پلی استیشن 4 فروخته است و توانسته رقیب خود یعنی ایکس باکس از مایکروسافت را از رقابت خارج کند. در ادامه با تکرا همراه باشید.

بلک فرایدی، سنتی آمریکایی است که حالا در تمام جهان و حتی کشور خودمان، ایران برگزار می‌شود و فروشگاه‌های فیزیکی و آنلاین اقدام به فروش محصولات خود بدون سود و با قیمتی پایین‌تر از حالت عادی می‌کنند؛ اما امسال یعنی در بلک فرایدی 2016 شاهد افزایش بسیار زیاد فروش آنلاین در بلک فرایدی بودیم.

در بلک فرایدی امسال حدود 3 میلیارد دلار خرید اینترنتی صورت گرفته است که چیزی در حدود تنها یک میلیارد آن مربوط به حوزه موبایل است و باقی آن به سایر موارد اختصاص دارد. یکی از دسته‌های پرفروش و محبوب در بلک فرایدی، لوازم بازی و گیمینگ است که بزرگترین خرید این دسته از کنسول‌های بازی است. در حال حاضر دنیای کنسول‌های بازی را دو شرکت سونی با پلی استیشن 4 و مایکروسافت با ایکس باکس وان رهبری می‌کنند به همین دلیل در این روز فروش این دو کنسول بالا است.

کنسول بازی پلی استیشن 4 جدیدترین کنسول بازی شرکت ژاپنی سونی است. طبق گفته‌های سونی کنسول بازی پلی استیشن 4 در بلک فرایدی 2 میلیون نسخه فروخته است.

شرکت ژاپنی سونی، یکی از بزرگان دنیای موبایل های هوشمند، دوربین عکاسی و کنسول‌های بازی است. کنسول بازی‌های سونی که با نام پلی استیشن شناخته می‌شوند حالا توانسته اند در بزرگترین حراج دنیا رکوردی بزرگ و بی‌نظیر را ثبت کنند. طبق یک پست در توییتر توسط فردی با نام کاربری Sunny Sanghera، این کنسول بازی در بلک فرایدی بیش از 2 میلیون بار خریداری شده است.

هر چند که فعلا شرکت سونی این رقم حیرت آور را تایید نکرده است؛ اما طی یک همایش متخصصان تیم انگلستان شرکت یوبی سافت صحبت‌های در مورد این پست توییتری کرده‌اند و این فروش حیرت آور از کنسول پلی استیشن 4 را تایید کرده‌اند. طبق گفته‌های تیم انگلستان شرکت سازنده بازی‌های ویدئویی یوبی سافت، فروش بیش از دو میلیون دستگاه از کنسول پلی استیشن 4 باعث شده است، قیمت بازی Watch Dogs 2 افزایش پیدا کند.

کنسول بازی پلی استیشن 4 جدیدترین کنسول بازی شرکت ژاپنی سونی است. طبق گفته‌های سونی کنسول بازی پلی استیشن 4 در بلک فرایدی 2 میلیون نسخه فروخته است.

همانطور که می‌دانید محصولات موجود در حراجی جمعه سیاه دارای تخفیف بسیار زیادی هستند بنابراین منطقی است که بسیاری از گیمر‌ها به دلیل قیمت پایین‌تر کنسول‌های پلی استیشن 4 اسلیم و پلی استیشن 4 پرو در این روز، کنسول مورد نظر خود را خریداری نمایند. اما با توجه به اینکه سونی آمار رسمی از میزان فروش این کنسول‌ها را منتشر نکرده است، فعلا نمی‌توان آمار دقیقی از این میزان فروش بالا به دست آورد.

نکته قابل توجه درباره کنسول‌های شرکت سونی، افزایش فروش از سال 2013 میلادی تا به امروز است این بدان معناست که گیمرهای آماتور و حرفه‌ای بیشتری به سوی سونی جذب شده‌اند. طبق اعلام کمپانی سونی کنسول بازی پلی استیشن 4 در سراسر جهان، 40 میلیون نسخه فروخته است و حالا باید دید پس از بلک فرایدی و بازار داغ تعطیلات کریسمس، شاهد چه مقدار افزایش فروش برای این غول دنیای بازی باشیم.

شما پلی استیشن 4 را خریداری می‌کنید یا ایکس باکس وان؟

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر