;
coinex

هم اکنون گوشی سامسونگ گلکسی J1 مینی پرایم در کشور ایالات متحده در دسترس است

گوشی سامسونگ گلکسی J1 مینی پرایم

آیا نیاز به یک گوشی 4 اینچی جدید دارید؟ هم اکنون گوشی سامسونگ گلکسی J1  مینی پرایم در کشور ایالات متحده در دسترس است. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

باور کنید یا نه، جدیدترین گوشی هوشمند سامسونگ یک دستگاه چهار اینچی است. بله درست است ما در مورد گوشی گلکسی J1  پرایم (با شماره مدل J106B) صحبت می کنیم. گوشی موبایلی که در حال حاضر برای خرید در ایالات متحده از طریق فروشگاه اینترنتی آمازون و eBay در دسترس است. با اینکه این یک واقعیت انکار ناپذیر است اما سامسونگ به طور رسمی آن را تایید نکرده است.

گوشی سامسونگ گلکسی J1 مینی پرایم در آمازون با قیمت حدود 315 هزار تومان برای فروش قرار داده شده و این در حالی است که بالاترین درخواست برای این دستگاه در فروشگاه eBay حدود 304 هزار تومان است. این گوشی در دو مدل عرضه شده است که هر دو، آنلاک شده و از دو سیم کارت پشتیبانی می کنند. نسخه AT&T دارای قابلیت 3G است. همچنین این دستگاه قابلیت استفاده در اپراتور تی موبایل را دارد، اما فقط در حالت 2G (ولی هرگز نگران نباشید چون وضعیت قرمز نیست و این محدودیت تا قبل از سال 2020 رفع خواهد شد).

به نظر می رسد گوشی سامسونگ گلکسی J1 مینی پرایم شباهت زیادی به هم خانواده 4.5 اینچی خود یعنی گلکسی J1  محصول 2016 که در اوایل سال جاری منتشر شد، دارد؛ اما به نظر می آید به وضوح کوچکتر باشد. این گوشی دارای صفحه نمایش TFT خازنی 4 اینچی دارای وضوح 480*800 پیکسل (با تراکم پیکسلی 233ppi) بوده که یکی از کوچکترین صفحات نمایشی است که ما به تازگی دیده ایم.

همچنین این گوشی دارای سیستم عامل اندروید نسخه 6 مشهور به مارشمالو است. گوشی گلکسی J1 مینی پرایم از CPU چهار هسته ای مدل spreadtrum sc9830 بهره می برد که میزان فرکانس هر هسته 1.2 گیگاهرتز است. همچنین این گوشی دارای 8 گیگابایت حافظه داخلی (خوشبختانه گوشی از کارت حافظه میکرو SD پشتیبانی می کند) است. مشخصات دیگر گوشی سامسونگ گلکسی جی 1 مینی پرایم شامل یک دوربین جلو با کیفیت VGA و یک دوربین پشت 5 مگا پیکسلی با فلش ال ای دی، حافظه رم یک گیگابایتی و یک باتری با ظرفیت 1500 میلی آمپر ساعتی است.

آنچه که مشخص است گوشی گلکسی J1 مینی پرایم نمی تواند هر کسی را تحت تاثیر قرار دهد ولی ممکن است بتواند به عنوان محصولی جمع و جور و ایده ال به حساب بیاید. نظر شما چیست؟

 .

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر