;
coinex

10 گوشی پرچمدار برتر آبان ماه به روایت انتوتو؛ اسنپدراگون 821 حکمرانی می‌کند

10 گوشی پرچمدار برتر آبان ماه به روایت انتوتو؛ اسنپدراگون 821 حکمرانی می‌کند

انتوتو مطابق سنت معمول همیشگی خود بنچمارک 10 گوشی پرچمدار برتر ماه نوامبر (آبان) را منتشر کرد. در این دوره از لیست منتشر شده از 10 گوشی پرچمدار برتر، پرچمداران جدیدی از کمپانی های سازنده چینی دیده می شود.

شیائومی می نوت 2 (Xiaomi Mi Note 2) و هواوی میت 9 دو گوشی هوشمند جدیدی هستند که به لیست 10 گوشی پرچمدار برتر این ماه انتوتو، اضافه شده اند. البته در این ماه گوشی وان پلاس 3T و پرچمدار میزو پرو 6 پلاس (Meizu Pro 6 Plus) نیز در همین ماه راه اندازی شدند؛ اما مسلما این گوشی ها در لیست ماه بعد (دسامبر) این بنچمارک ظاهر خواهند شد.

در لیست منتشر شده از 10 گوشی پرچمدار برتر در وب سایت انتوتو، از لحاظ عملکرد، به ترتیب آیفون 7 پلاس و آیفون 7 اپل در راس قرار گرفته اند. بهترین گوشی پرچمدار اندرویدی را همچنان می توان LeEco Le Pro 3 به حساب آورد. پرچمداری که با برچسب قیمتی زیر 350 دلار به عنوان یک گوشی پرچمدار مقرون به صرفه خودنمایی می کند.

به دنبال پرچمدار لیکو، گوشی های می 5 اس پلاس (Mi 5S Plus) و Smartisan M1L در جایگاه های بعدی قرار گرفته اند.

10 گوشی پرچمدار برتر آبان ماه به روایت انتوتو؛ اسنپدراگون 821 حکمرانی می‌کند

دو دستگاه جدید اضافه شده به لیست 10 گوشی پرچمدار ماه نوامبر 2016، یعنی شیائومی می نوت 2 و هواوی میت 9، نمرات نزدیک به هم و تقریبا متوسطی را به دست آوردند. شیائومی می نوت امتیاز 148,352 را کسب کرد و هواوی میت 9 امتیاز 146,942 را به دست آورد. این دو گوشی به ترتیب در جایگاه های ششم و هفتم جای گرفته اند.

دیدن هواوی میت 9 در این لیست نشان می دهد که تراشه های Hisilicon هواوی تا چه اندازه در چند سال اخیر پیشرفت کرده اند. در این لیست همچنین مشخص است که تراشه اسنپدراگون 821 کوالکام در بازار گوشی های هوشمند اندرویدی به خوبی فرمانروایی می کند.

.

منبع: gizmochina

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر