;
coinex

گوشی‌های اندرویدی نوکیا به صورت رسمی در سال 2017 به بازار عرضه خواهد شد

گوشی‌های اندرویدی نوکیا

گوشی‌های اندرویدی نوکیا به صورت رسمی در سال 2017 به بازار عرضه خواهد شد. برای بررسی بیشتر این خبر هیجان انگیز در ادامه با تکرا همراه باشید.

زمانی که شرکت بزرگ مایکروسافت برند شرکت نوکیا را خریداری کرد با این شرکت قرار دادی امضا کرد که تا 30 ماه آینده شرکت نوکیا گوشی هوشمندی با نام برند خود به بازار عرضه نکند. با این حال هم اکنون این دوره‌ی سی ماهه با پایان رسیده است و طبق خبرها و گزارشات به دست آمده از نوکیا، این شرکت قصد دارد با ارائه‌ی اولین گوشی اندرویدی خود وارد میدان رقابت گوشی‌ های هوشمند شود.

در بهار گذشته، شرکت مایکروسافت اعلام کرد که حق امتیاز تولید گوشی‌ های موبایل با برند نوکیا را به یک شرکت تازه تأسیس فنلاندی فروخته است. این شرکت که به نام HDM global شناخته می‌شود به تازگی یکی از بزرگ ‌ترین شرکت ‌های تبلیغاتی در انگلستان را به استخدام خود در آورده است. این  شرکت بزرگ تبلیغاتی قرار است مسئولیت تبلیغات برای گوشی‌ های نوکیا را بر عهده بگیرد. جدیدا خبری نیز در رابطه با حضور شرکت HDM global در نمایشگاه MWC expo منتشر شده است. این شرکت اعلام کرده است در سال 2017 در این نمایشگاه مسئولیت تبلیغات نوکیا را بر عهده خواهد داشت.

شرکت تازه تأسیس فنلاندی HDM global در گزارشی اعلام کرده که قرار است تا ده سال آینده حق امتیاز برند نوکیا و تولید گوشی‌ های هوشمند این برند را در اختیار بگیرد. با این خبر، برند نوکیا بار دیگر به کشور فنلاند بازگشته تا شانس خود را در این کشور امتحان کند. مسئولین این شرکت اعلام کرده‌اند که قرار است تا سال میلادی آینده اولین گوشی خود را به بازار ارائه کنند. این شرکت هم چنین ادعا کرده که قرار است گوشی ‌های جدید نوکیا به سیستم عامل اندروید مجهز شوند.

طبق شایعاتی که در این زمینه منتشر شده، قرار است دو گوشی با اندازه‌های 5.1 و 5.5 اینچی در نمایشگاه MWC برای اولین بار توسط این شرکت به حاضرین معرفی شود. گفته شده است مدل بزرگ‌ تر این گوشی با نام D1C با پنل 1080 پیکسلی، پردازنده‌ی اسنپدراگون با قدرت عملکرد متوسط، 3 گیگابایت رم و دوربین 16 مگاپیکسلی به بازار ارائه می شود. با این حال شرکت HDM اعلام کرده است که گوشی‌ های بیشتری از این شرکت تا آخر سال 2017 میلادی عرضه خواهد شد.

این شرکت تازه تاسیس به هیچ عنوان در این زمینه کم تجربه نیست. مسئولین این شرکت از رئیس‌ های قبلی شرکت نوکیا و Foxconn هستند، هم چنین این شرکت به خاطر استفاده از سیستم عامل اندروید با شرکت بزرگ گوگل نیز همکاری خواهد کرد. این شرکت با برند نوکیا بار دیگر به دنیای تکنولوژی بازگشته است. آرتو ناملا مدیر عامل شرکت HDM در این رابطه گفته است:

امروز روز بسیار مهم و خوشحال کننده‌ای برای این شرکت است. برند نوکیا یکی از برندهای بزرگ و مهم در زمینه‌ی گوشی و دستگاه ‌های ارتباطی است و در قسمت‌ های مختلف جهان شناخته شده است. باز تولید محصولاتی با این نام، مسئولیت بسیار زیادی را برای ما به همراه خواهد داشت. چرا که عده‌ی زیادی این برند را می‌ شناسند، به آن علاقه دارند و پیش از این با اطمینان محصولات آن را خریداری می ‌کردند و تمامی سهام داران شرکت HMD از این مسئولیت بزرگ آگاه هستند.

ناملا در ادامه افزود:

ما با تأسیس این شرکت، بازخوردهای خوب و مثبتی را تجربه کردیم و برای ساختن نسل بعدی گوشی‌ های هوشمند نوکیا بسیار مشتاق و هیجان زده هستیم. این امر برای ما فرصت بزرگی است تا بتوانیم مشکلات روزمره‌ی زندگی ‌های کاربران را حل کنیم و بتوانیم با تولید بهترین محصولات، کیفیت و طراحی مناسب را برای مشتریان خود به ارمغان بیاوریم، چرا که این عوامل به عنوان ویژگی‌ های اصلی شرکت نوکیا شناخته شده است. تلاش همه‌ی ما در این شرکت این است که بتوانیم محصولاتی مدرن، قابل اطمینان و خوش ساخت را به کاربران ارائه کنیم.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر