;
coinex

هم اکنون می‌توانید با استفاده از اپل واچ خود از اپل استور خرید کنید

با استفاده از اپل واچ خود از اپل استور خرید

هم اکنون می‌توانید با استفاده از اپل واچ خود از اپل استور خرید کنید. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

ساعت‌ های هوشمند از قابلیت‌ ها و امکانات بسیار زیادی برخوردار هستند؛ اما در میان همه آن‌ها، اپل واچ‌ ها می ‌توانند به راحتی یکی از بهترین انتخاب‌ های شما باشند. این ساعت‌ ها دارای برنامه‌ های قابل توجه ای از جمله سیستم پرداخت با موبایل با برنامه Apple Pay، مدیریت برنامه روزانه، قابلیت برقراری تماس مستقیم از ساعت و بسیاری قابلیت‌ های شگفت انگیز دیگر هستند.

دیروز به صورت رسمی اپ استور یک به روزرسانی برای iOS دریافت کرد و قابلیت‌ های بیشتری به اپل واچ ‌ها اضافه کرد، در میان آنها قابلیت مهمی اضافه شد، قابلیتی که باعث می ‌شود کاربران بتوانند با استفاده از ساعت مچی خود مستقیما از اپ استور خرید کنند.

این قابلیت جدید اپل واچ نتیجه به روزرسانی نسخه 4.1 است. در حالی که شما قادر به خریداری هستید، به کاتالوگ داخلی اپ استور دسترسی نخواهید داشت. البته توجه داشته باشید که شما تنها قادر به خرید لوازم جانبی مثل هدفون، بک کیس و … خواهید بود. اگر کاربران به تمامی لوازم ارائه شده دسترسی داشتند، بهتر بود؛ اما خب 40 دلار خرید از ساعت مچی جالب ‌تر از 1000 دلار خرید از کامپیوتر است.

این به روزرسانی علاوه بر اضافه شدن توانایی خرید از اپل استور، شامل پشتیبانی از غنی کردن اعلان ‌ها در iOS 10 می ‌شود.

این به روزرسانی حجم کلی اپ استور را به 70.9 مگابایت افزایش می ‌دهد، همچنین توجه داشته باشید که برای استفاده از این قابلیت جدید اپل واچ باید حتما از watchOS 3 استفاده کنید. حداقل نسخه سیستم عاملی که به روزرسانی جدید نیاز دارد iOS 9 است؛ اما گسترده کردن اطلاعیه ها فقط در iOS 10 اجرا خواهد شد.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر