;
coinex

گوگل پیکسل 32 گیگابایتی آبی رنگ در مرکز فروش اینترنتی محصولات گوگل

گوگل پیکسل 32 گیگابایتی آبی

گوگل پیکسل 32 گیگابایتی آبی رنگ باری دیگر برای فروش در مرکز فروش اینترنتی محصولات گوگل قرار گرفته است. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

برای آن دسته از افرادی که این رنگ را برای خرید مد نظر داشتند و نتوانسته بودند آن را بخرند خبر خوبی داریم. شرکت گوگل بار دیگر این رنگ را موجود کرد تا طرفداران رنگ آبی بتوانند در فرصتی دیگر گوشی گوگل پیکسل خود را با این رنگ خریداری کنند. گوگل پیکسل 32 گیگابایتی آبی رنگ در حال حاضر در فروشگاه های اینترنتی این شرکت برای فروش قرار گرفته است. به گفته ی شرکت گوگل، تنها تعداد محدودی از این رنگ به فروش خواهد رسید و در سری قبل نیز که این رنگ برای فروش گذاشته شده بود در مدت زمان بسیار کمی تمام گوشی ها به فروش رفتند. هر دو گوشی پیکسل و پیکسل XL با رنگ آبی ارائه خواهند شد.

در اوایل ماه گذشته این شرکت به طرفداران این رنگ وعده داد که به زودی تعداد محدودی از گوشی های پیکسل و پیکسل XL در رنگ آبی به بازار می آیند. البته این رنگ کاملا سلیقه ای است. بعضی افراد فکر می کنند که رنگ آبی، این گوشی را شبیه اسباب بازی بچه ها می کند! در حالی که بعضی دیگر معتقدند رنگ آبی همراه با طراحی سفید، ظاهر گوشی را بهتر و جذاب تر می کند!

رنگ آبی درحال حاضر تنها در بازار فروش گوشی های آمریکا موجود است و فقط مدل 32 گیگابایتی گوشی گوگل با این رنگ عرضه می شود. طبق سایت رسمی گوگل این گوشی با قیمت 649 دلار به فروش خواهد رسید. البته هم اکنون مدل گوگل پیکسل XL به طور کلی در بازار و وب سایت گوگل موجود نیست و گفته شده که مدل 128 گیگابایتی مدل پیکسل XL تا پایان ماه جاری میلادی عرضه نخواهد شد.

اگر شما هم از طرفداران این رنگ خاص هستید بهتر است هر چه زودتر برای سفارش این محصول اقدام کنید، چراکه این شرکت ادعا کرده تنها تعداد بسیار محدودی از این رنگ به فروش می رسد. در صورت سفارش این محصول در وب سایت فروش محصولات گوگل این گوشی تا تاریخ 9 دسامبر (19 آذر) به دست شما خواهد رسید.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر