;
coinex

نام گوشی آینده زد تی ای را تعیین کنید و جایزه ببرید

گوشی بعدی زد تی ای یک محصول متفاوت خواهد بود اما هنوز نامی برای این گوشی هوشمند انتخاب نشده است. زد تی ای یک مسابقه برای تعیین نام آن ایحاد کرده است.

شرکت چینی و معروف زد تی ای که با برند نوبیا به صورت جدی در حال فعالیت در حوزه موبایل است، در نمایشگاه CES 2017 گوشی جدیدی را معرفی خواهد کرد که توسط کاربران طراحی شده است. حالا شما می‌تواند نام این گوشی را انتخاب کنید و جایزه ببرید. در ادامه با تکرا همراه باشید.

شرکت زد تی ای محصولی جدید و بسیار جالبی را در خط تولید خود دارد که با استفاده از نظرات کارشناسان و دوستداران تکنولوژی ساخته شده است. این محصول قرار است در نمایشگاه CES 2017 در شهر بارسلون اسپانیا، رونمایی شود. این اسمارت فون که به عنوان پروژه CSX معروف است، هنوز نامی ندارد. به همین دلیل شرکت چینی زد تی ای در یک چالش خلاقانه، از کاربران و دوستداران تکنولوژی دعوت کرده است تا نام مناسب برای این گوشی را انتخاب کنند تا بهترین نام ارسالی، برنده یک جایزه باشد.

گوشی بعدی زد تی ای یک محصول متفاوت خواهد بود اما هنوز نامی برای این گوشی هوشمند انتخاب نشده است. زد تی ای یک مسابقه برای تعیین نام آن ایحاد کرده است.

محصول آینده زد تی ای بر اساس نظرات دوستداران تکنولوژی طراحی جالبی دارد. در این محصول از اسکن عنبیه چشم استفاده شده است تا کاربر بدون استفاده از دستانش از اسمارت فون خود استفاده کند. همچنین ویژگی تقسیم صفحه نمایش نیز در محصول جدید زد تی ای استفاده شده است تا این تلفن هوشمند بتواند حرف‌های زیادی برای گفتن در مقابل رقبای خود داشته باشد و یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند برای افراد معلول و ناتوان جسمی باشد.

طبق اطلاعات منتشر شده در سایت زد تی ای، نام  Enki که توسط طراحان اصلی گوشی انتخاب شده، در صدر جدول قرار گرفته است. همچنین نام Gecko در جایگاه دوم و نام HORUS در جایگاه سوم تعیین نام قرار دارد. شایان ذکر است این نظر سنجی تا پایان امروز ادامه خواهد داشت و در صورتی که می‌توانید یک نام برای این گوشی انتخاب کنید، بهتر است وارد سایت کمپانی زد تی ای شوید و در این نظر سنجی شرکت کنید تا شاید شما برنده کارت هدیه 250 دلاری باشید.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر