;
coinex

شایعات جدید از حذف جک 3.5 میلیمتری گلکسی اس 8 خبر می دهند

حذف جک 3.5 میلیمتری گلکسی اس 8

شایعات جدید از حذف جک 3.5 میلیمتری گلکسی اس 8 خبر می دهند. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

انتظار می رود که پرچمدار جدید شرکت سامسونگ یعنی گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 در کنفرانس سالانه موبایل که هر ساله در شهر بارسلون برگزار می شود (نمایشگاه که به MWC معروف است) رونمایی شود؛ اما امروز، 3 ماه قبل از رونمایی رسمی این گوشی هوشمند، جزئیات بسیار هیجان انگیزی از آن به بیرون درز کرده است.

امروز 3 خبر بزرگ و بحث برانگیز از این گوشی بر روی خروجی سایت ها قرار گرفت؛ اول اینکه همانند گوشی آیفون 7، ظاهرا حذف جک 3.5 میلیمتری گلکسی اس 8 نیز در دستور کار است تا در راستای این حذف، هم فضای بیشتری برای به کارگیری یک باتری بزرگتر و یا سایر قطعات قرار بگیرد و هم اینکه این گوشی از نسل های پیشین خود باریک تر باشد.

دوم اینکه به نظر می رسد کلید فیزیکی خانه حذف می شود و به جای حسگرهای قدیمی اثر انگشت، یک سیستم تشخیص اثر انگشت اپتیکال که در زیر صفحه نمایش جای می گیرد، قرار داده خواهد شد.

سوم اینکه صفحه نمایش این گوشی جدید با وجود اینکه از همان رزولوشن قبلی یعنی 1440 در 2560 استفاده می کند؛ اما به دلیل اعمال تغییراتی از کیفیت بهتری برخوردار خواهد بود که باعث می شود نمایشگر این گوشی جزئیات دقیق تری را به کاربر نشان دهد. همچنین باید بگوییم که گلکسی S8 از USB نوع C بهره خواهد برد تا از این پس شارژ این گوشی و همچنین اتصالات آن از طریق این پورت انجام گیرد.

با دانستن این سه تغییر جدید، اجازه دهید هر سه این ها را با جزئیات و دقت بیشتری بررسی کنیم. اول از همه بیایید به بررسی صفحه نمایش این گوشی بپردازیم. پیش از این شایعات بسیار زیادی در مورد نمایشگر گلکسی اس 8 منتشر شده بود که در آن به این موضوع اشاره می شد که این گوشی دارای یک صفحه نمایش با کیفیت 4K خواهد بود.

خوشبختانه همه این شایعات بر اساس این گزارش جدید به کلی رد شدند. خب دلیل اینکه ما از این اتفاق خیلی خوشحالیم چیست؟ خیلی ساده است؛ به جز برای استفاده از یک دستگاه واقعیت مجازی VR، عملا یک نمایشگر با رزولوشن 4K برای یک گوشی هوشمند، هیچ کارایی نخواهد داشت. به طوری که به سختی می توان نشان داد که یک نمایشگر با کیفیت Quad HD چقدر از یک نمایشگر Full HD روشن تر است.

چیزی که در مورد نمایشگر گلکسی اس 8 بهتر شده و بهبود یافته است، تعداد پیکسل های آن است. در گذشته، گوشی های هوشمند گلکسی سامسونگ از نمایشگرهای سوپر آمولد با آرایش پیکسل الماسی استفاده می کردند. در یک نمایشگر با رزولوشن Quad HD، تعداد پیکسل های آن به 7,372,800 می رسد.

در گوشی سامسونگ گلکسی S8 که از آرایش رنگ RGB استفاده می کند، شما می توانید به 11059200 پیکسل برسید که تقریبا 50 درصد پیکسل بیشتری را به نسبت به تکنولوژی قبلی برای شما فراهم می کند.

خب برسیم به حذف جک 3.5 میلیمتری گلکسی اس 8 که پس از اینکه شرکت اپل در گوشی آیفون 7 دست به انجام آن زد، انتقادات زیادی را از جانب کاربران به این شرکت وارد شد. حال ظاهرا شرکت سامسونگ هم در این زمینه راه اپل را در پیش گرفته است که این امر می تواند تعداد زیادی از مردم را نا امید کند. باید صبر کنیم و ببینیم که شرکت سامسونگ چگونه این گام را خواهد برداشت.

این اتفاق می تواند در آخر باعث کاهش قطر این گوشی شود و باعث شود شاهد گوشی باریک تری باشیم و همچنین حذف جک 3.5 میلی متری گلکسی اس 8 می تواند امکانات دیگری نظیر افزایش ظرفیت باتری، اسپیکرهای استریو و … را برای این گوشی پرچمدار به ارمغان بیاورد.

در آخر هم باید بگوییم که پورت USB-C جدید ، گلکسی S8 را با آخرین دستگاه واقعیت مجازی شرکت سامسونگ یعنی Gear VR سازگار می سازد و همچنان اجازه بهره گیری این گوشی را از سیستم شارژ سریع فراهم می کند.

باید تاکید کنیم که این شایعات زود هنگام به هیچ عنوان رسما از طرف سامسونگ تایید نشده و ممکن است که لزوما در گوشی گلکسی S8 شاهد آنها نباشیم، اما بر اساس منابع این خبر، به نظر می رسد تا حد زیادی درست باشند. در هر صورت تا کنفرانس 2017 MWC هنوز زمان زیادی مانده است و این بدین معنی است که باید در این ماه های باقی مانده، شاهد انواع و اقسام شایعات و اخبار جدید از این گوشی باشیم. مثل همیشه برای پیگیری این اخبار با تکرا همراه باشید.

نظرات خود را در مورد جدیدترین گوشی پرچمدار سامسونگ با ما به اشتراک بگذارید. آیا از حذف جک 3.5 میلیمتری گلکسی اس 8 ناراحتید و یا اعتقاد دارید که امکانات بیشتری که بر اثر این تغییر ایجاد می شود، شما را بیشتر خوشحال می کند؟

.

منبع : phoneArena

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر