;
coinex

شرکت مینی کوپر تولید سه میلیون اُمین خودروی خود را جشن گرفت

مینی کوپر

شرکت مینی کوپر تولید سه میلیونمین خودرو را جشن گرفت. برای بررسی بیشتر این موضوع با تکرا همراه باشید.
مرکز تولید خودرو مینی، در آکسفورد بریتانیا جشن تولید سه میلیونمین خودرو خود را در این هفته برگزار کرد. این رکورد را یک خودرو مینی Clubman جان کوپر برای شرکت مینی کوپر رقم زد. این رکورد نقطه عطفی در سالگرد پانزدهم تاسیس تسهیلات آکسفورد توسط کمپانی مادر BMW به وجود آورده است.

مینی کوپر

در سال 2001 کارخانه شرکت مینی کوپر با قدرت تولید حدود 300 اتومبیل در روز راه اندازی شد و در حال حاضر به تولید حدود یک هزار خودرو در روز رسیده است. این پیشرفت به معنی این است که یک تیم 4500 نفری شرکت مینی در آکسفورد می ‌تواند تقریبا در هر دقیقه یک خودروی مینی جدید تولید کند (یک پیشرفت چشم گیر)؛ این رکورد ثبت شده یک رکورد باور نکردنی و حیرت آور از شرکت مینی کوپر است.

هشتاد درصد از همه مینی های ساخته شده در تاسیسات آکسفورد به 110 بازار در سراسر جهان صادر می شود که بازار جهانی بسیار خوبی برای شرکت مینی کوپر است. ماشین JCW Clubman که برای رسیدن به این نقطه عطف تلاش فراوانی کرده است در تولید اولین مدل جان کوپر و پیشرفت های عملکرد این مدل و همچنین سیستم درایو ALL4 تمام چرخ ها در چرخش جدید مینی، نقش بسزایی داشته است.
ماشین مینی JCW Clubman، طراحی شده با یک موتور 2.0 لیتری توربو شارژ چهار سیلندر، قادر به تولید قدرت 170 اسب بخار و گشتاور 350Nm  است. مینی کوپر این ادعا را را دارد که خودرو جدیدش می‌تواند سرعت صفر تا صد کیلومتر بر ساعت را در 6.3 ثانیه به دست آورد.
مینی کوپر
خودرو جدیدی مینی کوپر مجهز به سیستم چهار چرخ متحرک بوده که از طریق یک گیربکس دستی شش سرعته یا هشت سرعته با گیربکس خودکار مدیریت می‌شود.

آیا شما یک خودرو مینی را به خودروهایی مثل پورشه و یا مرسدس بنز ترجیح می دهید؟ نظر خود را به اشتراک بگذارید.

.

منبع: Caradvice

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر