;
coinex

اندروید 7.0 نوقا برای گوشی‌ ZUK Z1 و ZUK Z2 Pro منتشر خواهد شد

اندروید 7.0 نوقا برای گوشی‌ ZUK Z1

اندروید 7.0 نوقا برای گوشی‌ ZUK Z1 و ZUK Z2 Pro منتشر خواهد شد. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

برای کاربران داشتن یک منبع ثابت برای گوشی‌ های هوشمند قابلیت خوبی است؛ اما در زمینه اندروید، کاربران به صورت مکرر به روزرسانی های سیستم عامل را دریافت نمی‌کنند. خوشبختانه مالکان گوشی‌ های زوک زد 1 و زوک زد 2 پرو به زودی اندروید 7.0 نوقا را دریافت خواهند کرد. کمپانی لنوو، اعلام کرده که هر دو گوشی در چند ماه آینده به این به روزرسانی دسترسی خواهند داشت، به روزرسانی که شامل قابلیت‌ های زیادی می‌ شود.

همانطور که می دانید گوشی‌ های ZUK انشعاب ‌هایی از سیستم عامل اندروید خود را دارند. همان طور که لنوو اعلام کرده است، نسخه جدید ZUI 2.5 بر پایه اندروید نوقا طراحی شده و تا پایان ژانویه در اختیار کاربران Z1 و Z2 Pro قرا خواهد گرفت.

برنامه ریزی ها همیشه در دنیای به روزرسانی های اندروید، قابل اعتماد نیستند؛ بنابراین مالکان نیز بایستی تا آماده شدن OTA منتظر بمانند.

لازم به ذکر است که گوشی‌ زوک Z1 در میان گوشی ‌های اندروید 7.0 اولین دستگاه‌ هایی است که دارای پردازنده اسنپدراگون 801 هستند که با توجه به پردازنده، به احتمال زیاد یکی از معدود دستگاه‌ ها موجود در این زمینه باشد. در همین حال، گوشی ZUK Z2 Pro اخیرا در چین با کاهش قیمت مواجه شده و هم اکنون با قیمت 309 دلار به فروش می‌ رسد، قیمتی که برای یک گوشی هوشمند با پردازنده اسنپدراگون 820 و 6 گیگابایت رم، به نظر خوب می‌رسد.

اطلاعات زیادی از گوشی ZUK Edge که در بالا ذکر شد، در طول هفته گذشته کشف شده است. ما تمامی جزئیات را در صورتی که رسمی شوند پوشش خواهیم داد، پس با ما همراه باشید.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر