;
coinex

برنامه اپل مپس امکان مشاهده 30 هزار جایگاه شارژ خودروهای برقی را برای کاربران ios فراهم خواهد کرد

برنامه اپل مپس

برنامه اپل مپس (apple maps) هم اکنون امکان مشاهده تعداد 30 هزار جایگاه شارژ خودروهای برقی را برای کاربران ios فراهم خواهد کرد. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

در سال های اخیر خودروهای برقی و هیبریدی جای خود را میان وسایل نقلیه موجود در بازار پیدا کرده و تعداد آنها در میان خودروهای مورد استفاده رانندگان، هر روز بیشتر می شود. به همین خاطر نیز شرکت اپل در یک اقدام جدید، در نسخه اخیر برنامه اپل مپس خود، قابلیت امکان نمایش جایگاه شارژ این خودروها را اضافه کرده است.

در این برنامه کاربر می تواند با استفاده از نقشه، مکان جغرافیایی خود را بیابد و از مکان های مختلفی که در اطراف او وجود دارد، مطلع شود. شرکت اپل اعلام کرده است که هم اکنون کابران می توانند در کشور آمریکا از مکان 30 هزار جایگاه شارژ خودروهای برقی با استفاده از این برنامه مطلع شوند و سپس با بهره گیری از سیستم هدایت این برنامه، به نزدیک ترین جایگاه مورد نظر بروند.

برنامه اپل مپ در هنگام هدایت شما به مکان مورد نظرتان زمان تقریبی جابجایی را نیز تخمین می زند. شما می توانید با استفاده از دستیار هوشمند دیجیتالی اپل، سیری، هر چه سریع تر جایگاه شارژ را جست و جو کرده و پس از رسیدن به مقصد و شارژ خودروی برقی خود، هزینه این کار را با سیستم پرداخت اپل پی بپردازید.

برنامه اپل مپس امکان نمایش این جایگاه ها را با استفاده از برنامه شارژ پوینت (ChargePoint) فراهم می کند. این برنامه که برای هر دو سیستم عامل اندروید و ios موجود است، به کاربر محل جایگاه شارژ بعدی را اعلام می کند و مشخص می کند که در هر لحظه، جایگاه برای استفاده در دسترس قرار دارد یا اینکه وسیله دیگری در حال استفاده از آن است.

شما با استفاده از برنامه chargepoint می توانید پروسه شارژ وسیله نقلیه خود را آغاز کرده و آن را کنترل کنید. با هر بار شارژ، این برنامه به طور خودکار میزان مسافتی که ماشین الکتریکی شما می تواند طی کند را تخمین می زند.

حتی اگر شما برنامه chargepoint را بر روی گوشی هوشمند خود نداشته باشید تنها با استفاده از برنامه اپل مپس خود بر روی دستگاه های ios می توانید از مکان دقیق این جایگاه های شارژ برقی اطلاع پیدا کنید.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر