;
coinex

در حال حاضر 35 درصد از فروشگاه های آمریکا از سرویس اپل پی پشتیبانی می کنند

در حال حاضر 35 درصد از فروشگاه های آمریکا از سرویس اپل پی پشتیبانی می کنند

در حال حاضر 35 درصد از فروشگاه های آمریکا از سرویس اپل پی پشتیبانی می کنند این میزان در آینده بیشتر نیز خواهد شد. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

سرویس اپل پی که برای اولین بار در سال 2014 برای کاربران گوشی های آیفون توسط این شرکت منتشر شده بود از آن زمان تا به حال پیشرفت زیادی کرده است. سرویس های ارائه شده توسط این برنامه بیش از پیش امن شده و سرعت عملکرد آن افزایش یافته است.

هم اکنون این برنامه از کارت های بیشتری پشتیبانی می کند و با گذشت زمان تعداد بیشتری از فروشندگان از این سیستم پرداخت، استقبال می کنند. سیستم اپل pay بر روی گوشی های آیفون، ساعت های هوشمند اپل واچ و حتی مرورگر اپل سافاری قابل استفاده است. این سرویس شرکت اپل با نرخ رشد قابل قبولی در حال پیشرفت است.  در کنفرانس خبری که در تاریخ 6 دسامبر در سان فرانسیسکو برگزار شد. مدیر مسئول سرویس اپل پی در مورد جزئیات بیشتری از پیشرفت های این سرویس صحبت کرد.

با اینکه در این جلسه مدیر مسئول سرویس اپل pay، آمار و ارقام زیادی را در این رابطه ارائه نداد؛ اما با این حال او به این نکته اشاره کرد که حدود 35 درصد از مغازه ها و فروشنده های آمریکا سرویس پرداخت اینترنتی اپل پی را پذیرفته اند و در معاملات روزمره خود از آن استفاده می کنند.

با اینکه این درصد، رقم بالایی به نظر نمی رسد؛ اما در حقیقت این بدین معناست که 4 میلیون فروشگاه حقیقی در سراسر آمریکا از این سیستم پشتیبانی می کند. پیش بینی شده است که در سال 2017 از هر سه فروشگاه در آمریکا، 2 تای آنها این سرویس را برای دریافت هزینه محصولات خود قبول خواهند کرد. اپل این پیشرفت چشمگیر را مدیون فروشگاه های Gap خواهد بود؛ چرا که این فروشگاه زنجیره ای محبوب آمریکایی اعلام کرده که به زودی قرار است از این سرویس اپل استفاده کند.

سرویس اپل PAY

از دیگر دلایلی که می شود رشد استفاده از سرویس اپل پی را به آنها مربوط دانست، پشتیبانی جدید کشور آمریکا از فرمت EMT chip cards برای کارت های اعتبار است. مدیر مسئول سرویس اپل pay در این مورد نیز گفته است که با اینکه استفاده از تکنولوژی EMV کمی زمانبر است؛ اما استفاده از این تکنولوژی می تواند این شرکت را در بسیاری از زمینه ها یاری کند. او در ادامه افزود که تمرکز شرکت اپل این است که در رابطه با سرویس خود شرکای کاری بیشتری بیابد و روابط خوب خود را با شرکت های طرف قرار داد کنونی حفظ کند.

در حالی که شرکت اپل کمی از سرعت تکنولوژی ارائه شده توسط EMV ناراضی به نظر می رسد؛ اما با این حال استفاده آن در آمریکا می تواند برای شرکت اپل نتایج مثبتی را به همراه داشته باشد. با اینکه خدمات ارائه شده توسط سرویس NFC سریع تر و بهینه تر است؛ اما در سرویس جدید EMD از فرمت NFC نیز پشتیبانی خواهد شد. آمریکا از فروشگاه های فعال در سطح کشور خواسته است که از تکنولوژی EMD برای پرداخت و دریافت هزینه های فروش و خدمات خود استفاده کنند. در این صورت میزان پشتیبانی از سرویس اپل پی بیشتر از پیش خواهد بود.

در حال حاضر شرکت های گوگل و سامسونگ نیز با سرویس های پرداخت اندروید پی و سامسونگ پی سعی دارند که جایگاه خود را در این بازار نو ظهور محکم تر کنند. اخیرا شرکت LG نیز اعلام کرده است که به زودی سرویس پرداخت جدید خود را ارئه خواهد کرد. در این صورت رقابت در زمینه این تکنولوژی جدید بیشتر از قبل شدت می گیرد.

پیش بینی می شود که سال 2017 سال سرنوشت سازی برای شرکت های ارائه کننده سرویس پرداخت همراه خواهد بود و ما امیدواریم که پیش بینی های مدیر مسئول اپل در رابطه با میزان رشد و ترقی این سرویس اپل، به وقوع بپیوندد.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر