;
coinex

مدیر ارشد اچ تی سی: کمپانی اچ تی سی ناامید نشده؛ ما مشغول کار بر روی پرچمداران جدید هستیم

کمپانی اچ تی سی نا امید نشده است

مدیر ارشد اچ تی سی تایید کرد که کمپانی اچ تی سی نا امید نشده است و آنها مشغول کار بر روی پرچمداران جدید خود هستند. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

کمپانی اچ تی سی در شرایط بسیار بدی قرار دارد، تعداد بسیار کمی از مردم گوشی‌ های این کمپانی را خریداری می ‌کنند و اکثر کاربران علاقه‌ای به استفاده از گوشی‌ های اچ تی سی ندارند، حتی گوشی‌ های اچ تی سی 10 دوران کمی در بازار ایالات متحده آمریکا در دسترس بودند و پس از گذشت تنها چند ماه، تولید کنندگان آن تصمیم به توقف فروش این گوشی گرفتند.

کاهش فروش گوشی‌ های کمپانی اچ تی سی چند سالی است که ادامه دارد، به طوری که ناظران خارجی در تعجب هستند که کمپانی حتی چگونه می ‌خواهد پرچمدار جدید تولید کند، آیا اصلا دست به تولید خواهد زد یا نه؟

جواب این سؤال را امروز جف گوردون، مدیر ارشد بخش روابط عمومی اچ تی سی به صورت واضح و شفاف بیان کرد: “بله، اچ تی سی هنوز نا امید نشده و در واقع سخت مشغول کار بر روی “پرچمداران آینده” خود است.”

توجه داشته باشید که وی گفت پرچمداران و نه پرچمدار!

اگر شما با دقت به این عکس نگاه کنید، می ‌توانید مشاهده کنید که کارمندان کمپانی اچ تی سی سخت مشغول کار بر روی پرچمداران آینده گوشی‌ های هوشمند و واقعیت مجازی این کمپانی هستند.  pic.twitter.com/oPFfmSNEoV– جف گوردون، 8 دسامبر 2016.

اچ تی سی اخیرا بسیار ساکت بوده و هنوز جزئیاتی از آینده این کمپانی منتشر نشده است؛ اما مطمئن باشید به محض اینکه کمپانی اخباری را به صورت رسمی منتشر کرد، ما شما را با گفتن تمامی جزئیات به روز خواهیم کرد.

هم اکنون ما تنها می‌ توانیم به شایعات ناقص بسنده کنیم. شایعه شده است که دستگاهی به نام اچ تی سی اوشن (Ocean) قرار است جایگزین اچ تی سی 10 شود. انتظار می‌ رود که گوشی اچ تی سی اوشن طراحی‌ ای شبیه به اچ تی سی 10 داشته باشد؛ اما با چند ترفند ابتکاری جدید.

یک منطقه حسگر لمسی در کناره ‌های گوشی قرار دارد که شما با ضربه زدن به آن می ‌توانید ولوم صدا را افزایش داده و کارهای دیگر انجام دهید. چند قابلیت جدید دیگر نیز وجود دارد، یک نزدیک سازی با دستیار گوگل و سیستم دوربین دوگانه نیز در این گوشی وجود خواهد داشت.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر