;
coinex

اختصاصی تکرا: راهنمای خرید موبایل تا 500 هزار تومان ویژه آذرماه

در این پست قصد داریم نگاهی به بهترین گوشی‌های هوشمند تا 500 هزار تومان در بازار ایران داشته باشیم. در ادامه با بخش راهنمای خرید سایت تکرا همراه باشید.

بازار موبایل‌های پایین رده در کشور ایران بسیار داغ  است و برند‌های رسمی و غیر رسمی زیادی در آن در حال فعالیت هستند. خریداران این دسته از موبایل‌ها به دنبال یک گوشی هوشمند برای موبایل دوم خود یا انجام کارهای روزمره هستند و قصد ندارند مبلغ زیادی برای آن پرداخت کنند؛ اما در عین حال به دنبال خرید بهترین گوشی در این رنج قیمتی هستند. حالا قصد داریم در سرویس راهنمای خرید سایت تکرا به شما بهترین اسمارت فون های تا 500 هزار تومان را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

راهنمای خرید موبایل تا 500 هزار تومان ویژه آذرماه:

در این رنج قیمتی باید انتظار چه امکاناتی را از یک تلفن هوشمند داشته باشیم؟

موبایل‌های تا 500 هزار تومان در واقع گوشی‌هایی هوشمند و پایین‌رده‌ ای هستند که عمدتا توانایی سخت افزاری چندان بالایی نداشته و مناسب استفاده برای پردازش‌های سنگین همچون بازی نیستند؛ اما برای انجام کارهای روزانه و وبگردی گزینه‌هایی مناسب و خوش قیمتی به حساب می‌آیند. اگر شما قصد دارید یک گوشی دوم داشته باشید یا برای کار خود به یک موبایل نیاز دارید، 8 موبایلی که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد بهترین گزینه‌ها پیش رو برای شما هستند:

لنوو  A1000

در سرویس راهنمای خرید سایت تکرا قصد داریم نگاهی به بهترین گوشی‌های موجود در بازار تا 500 هزار تومان داشته باشیم و آنها را به شما معرفی کنیم.
راهنمای خرید موبایل تا 500 هزار تومان ویژه آذرماه | لنوو A100

موبایل لنوو A1000 ارزان قیمت‌ترین گوشی هوشمند موجود در بازار ایران است. لنوو A100 یک گوشی هوشمند مناسب برای فعالیت‌های سبک است و از سخت افزار آن انتظار نمی‌رود خواسته‌های شما را به سرعت و با کیفیت بالایی انجام دهد؛ اما اگر بودجه پایینی دارید تجربه اندروید در آن بهتر از خرید یک گوشی کلاسیک است.

این گوشی به صفحه نمایش 4 اینچی با وضوح تصویری 800×480  پیکسل، پردازنده چهار هسته‌ای Spreadtrum SC7731 با فرکانس 1.3 گیگاهرتز، 1 گیگابایت حافظه رم، 8 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا تا 32 گیگابایت از طریق کارت حافظه جانبی، دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی، باتری 2 هزار میلی آمپری و سیستم عامل اندروید 5.0 لالی پاپ مجهز است.

گوشی لنوو مدل A1000 با گارانتی 18 ماهه شرکت ارکان ارتباطات در رنگبندی سفید و مشکی با قیمت 190 هزار تومان در بازار موجود است.

هواوی  Y3II

در سرویس راهنمای خرید سایت تکرا قصد داریم نگاهی به بهترین گوشی‌های موجود در بازار تا 500 هزار تومان داشته باشیم و آنها را به شما معرفی کنیم.
راهنمای خرید موبایل تا 500 هزار تومان ویژه آذرماه | هواوی Y3II

گوشی Y3II از شرکت چینی هواوی یک موبایل ارزان قیمت، با کیفیت و پرطرفدار در میان پایین‎رده‌های بازار ایران است. این اسمارت فون در بازار ایران در دو نسخه متفاوت عرضه شده است. سخت افزار هر دو نسخه یکسان است اما یکی از مدل‌های این گوشی از پردازنده‌ای با پشتیبانی نسل سوم اینترنت همراه یا همان 3G استفاده می‌کند و نسخه دیگر از پردازنده‌ای با پشتیبانی نسل چهارم اینترنت همراه یا همان 4G بهره می‌برد. این گوشی برای آن دسته از افراد که نیاز به یک موبایل برای انجام وبگردی و استفاده از اینترنت دارند، گزینه خوش قیمت و مناسبی است.

هواوی Y3II در قسمت سخت افزاری از پردازنده 4 هسته‌ای مدیاتک MT6735M با فرکانس 1 گیگاهرتز در نسخه 4G و از پردازنده اصلی مدیاتک MT6582M با فرکانس 1.3 گیگاهرتز استفاده کرده است. همچنین این موبایل دارای صفحه نمایش 4.5 اینچی با رزولوشن 854×480  پیکسل، 1 گیگابایت حافظه رم، 8 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا تا 32 گیگابایت از طریق کارت حافظه جانبی، دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی، باتری 2100 میلی آمپری و سیستم عامل اندروید 5.1 لالی پاپ مجهز است.

شما می توانید گوشی هواوی Y3II نسخه 3G را با قیمت 290 هزار تومان و مدل 4G را با قیمت 350 هزار تومان همراه با گارانتی 18 ماهه هواوی سرویس، در رنگبندی مشکی, سفید, طلایی, صورتی و آبی خریداری کنید.

هواوی  Y6 3G

در سرویس راهنمای خرید سایت تکرا قصد داریم نگاهی به بهترین گوشی‌های موجود در بازار تا 500 هزار تومان داشته باشیم و آنها را به شما معرفی کنیم.
راهنمای خرید موبایل تا 500 هزار تومان ویژه آذرماه | هواوی Y6 3G

یکی از گوشی های ارزان قیمت بازار ایران که در میان پایین رده‌های بازار دسته بندی می شود، وای 6 مدل 3G است. در واقع گوشی وای 6 نسبت به سخت افزار خود قیمتی فوق العاده مناسب دارد که باعث شده رقبای این گوشی توان رقابت با آن را نداشته باشند و همچنان شرکت هواوی در صدر بهترین سازندگان ارزان قیمت‌های بازار باشد. اگر شما به دنبال خرید یک گوشی دوم هستید که علاوه بر قیمت مناسب، سخت افزار مورد نیاز برای کارهای روزانه، ظاهر زیبا و خوبی داشته باشد، حتما به خرید هواوی Y6 فکر کنید.

از مشخصات سخت افزاری هواوی وای 6 باید به پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون 210، نمایشگر 5 اینچی با وضوح تصویری اچ دی (1280 در 720 پیکسل)، 1 گیگابایت حافظه رم، 8 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا تا 128 گیگابایت از طریق کارت حافظه جانبی، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی، باتری 2200 میلی آمپری و سیستم عامل اندروید 5.1 لالی پاپ اشاره داشت.

گوشی هواوی Y6 مدل 3G با قیمت 380 هزار تومان همراه با گارانتی 18 ماهه هواوی سرویس در رنگبندی سفید, مشکی و طلایی در بازار به فروش می‌رسد.

مایکروسافت لومیا 640 _ دو سیم کارت

در سرویس راهنمای خرید سایت تکرا قصد داریم نگاهی به بهترین گوشی‌های موجود در بازار تا 500 هزار تومان داشته باشیم و آنها را به شما معرفی کنیم.
راهنمای خرید موبایل تا 500 هزار تومان ویژه آذرماه | مایکروسافت لومیا 640

عاشقان ویندوز فون یک انتخاب اقتصادی و قدرتمند را تا 500 هزار تومان دارند. گوشی ویندوزی مایکروسافت لومیا 640 به لطف سیستم عامل قدرتمند ویندوز موبایل حتی با سخت افزار پایین‌رده خود قادر است پردازش‌هایی در حد یک میان‌رده اندرویدی را برای شما اجرا کند. اگر شما با این سیستم عامل مشکلی ندارید و تنها از چند پیام رسان و بازی‌های رایج قرار است استفاده کنید، لومیا 640 انتخاب بسیار شایسته‌ای خواهد بود.

لومیا 640 به پردازنده اسنپدراگون 400 با فرکانس 1.2 گیگاهرتز، صفحه نمایش 5 اینچی با وضوح تصویر اچ دی (1280 در 720 پیکسل)، 2 گیگابایت حافظه رم، 8 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا تا 128 گیگابایت از طریق کارت حافظه جانبی، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 1 مگاپیکسلی، باتری 2500 میلی آمپری و سیستم عامل ویندوز فون 8.1 مجهز است.

شما می‌توانید این گوشی را با قیمت 400 هزار تومان به صورت بدون گارانتی خریداری کنید.

سامسونگ گلکسی  J2

در سرویس راهنمای خرید سایت تکرا قصد داریم نگاهی به بهترین گوشی‌های موجود در بازار تا 500 هزار تومان داشته باشیم و آنها را به شما معرفی کنیم.
راهنمای خرید موبایل تا 500 هزار تومان ویژه آذرماه | سامسونگ گلکسی J2

شرکت سامسونگ در هر رده‌ای از بازار گوشی‌های زیادی دارد در واقع یکی از انتخاب‌های خرید موبایل با هر مبلغی، یکی از گوشی‌های این شرکت کره‌ای است و راهنمای خریدی که در آن یکی از موبایل‌های این شرکت نباشد، مسلما کامل نخواهد بود. گوشی‌ سامسونگ جی 2 از سری کهکشانی این شرکت است که در رده گوشی های ارزان قیمت‌ بازار ایران قرار دارد. این تلفن هوشمند سخت افزار چندان قدرتمندی ندارد؛ اما ظاهر و کیفیت مناسبی دارد که سبب می‎‌شود برای آن دسته از افرادی که به دنبال ظاهر برای گوشی خود هستند، یک انتخاب مناسب باشد.

در سخت افزار سامسونگ گلکسی جی 2 شاهد استفاده از پردازنده اگزینوس 3475 با فرکانس 1.3 گیگاهرتز، صفحه نمایش 4.7 اینچی با وضوح تصویر 960 در 540 پیکسل، 1 گیگابایت حافظه رم، 8 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی، باتری 2 هزار میلی آمپری و سیستم عامل اندروید 5.1.1 لالی پاپ هستیم.

شما می‌توانید گلکسی J2 را با 450 هزار تومان در رنگبندی سفید، مشکی و طلایی با گارانتی 18 ماهه همراه سرویس خاورمیانه تهیه کنید.

ال‌جی k8

در سرویس راهنمای خرید سایت تکرا قصد داریم نگاهی به بهترین گوشی‌های موجود در بازار تا 500 هزار تومان داشته باشیم و آنها را به شما معرفی کنیم.
راهنمای خرید موبایل تا 500 هزار تومان ویژه آذرماه | ال جی K8

یکی از گوشی‌های سری اقتصادی شرکت کره‌ای ال‌جی، موبایل K8 است. این اسمارت فون نسبت به سایر رقبا در این رنج قیمت، برتری بسیار زیادی در قسمت صفحه نمایش و کیفیت تاچ اسکرین (صفحه لمسی) دارد. اگر شما قصد خرید یک گوشی با کیفیت برای وبگردی و انجام کارهای روزمره را دارید، بدانید که صفحه نمایش این گوشی یکی از بهترین ها در میان رقبا است و سخت افزار آن برای امور نچندان سنگین شما، بسیار مناسب است.

گوشی ال جی K8 به پردازنده مدیاتک MT6735 با فرکانس 1.3 گیگاهرتز، نمایشگر 5 اینچی اچ دی (1280 در 720 پیکسل)، 1.5 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا تا 32 گیگابایت از طریق کارت حافظه جانبی، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، باتری 2200 میلی آمپری و سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو مجهز شده است.

گوشی ال جی K8 در رنگبندی نقره‌ای، طلایی و خاکستری همراه با گارانتی 2 ساله شرکت مدیا پردازش (نماینده رسمی شرکت ال جی در ایران) در بازار با قیمت 450 هزار تومان و در دو رنگ سفید و مشکی موجود است.

زد تی ای بلید D6

در سرویس راهنمای خرید سایت تکرا قصد داریم نگاهی به بهترین گوشی‌های موجود در بازار تا 500 هزار تومان داشته باشیم و آنها را به شما معرفی کنیم.
راهنمای خرید موبایل تا 500 هزار تومان ویژه آذرماه | زد تی ای بلید D6

قدرتمندترین گوشی شرکت زد تی ای که به صورت رسمی در ایران موجود است، زد تی ای بلید D6 نام دارد. بلید D6 علیرغم اینکه تولید یک شرکت چینی است، کیفیت و مشخصات بسیار مناسبی دارد و یکی از گوشی های ارزان قیمت بازار ایران محسوب می‌شود. این اسمارت فون می‌تواند پردازش‌های نه چندان سنگین را انجام دهد و توانایی ثبت تصاویر مناسبی را دارد؛ اما مهمترین نکته در مورد این گوشی، کیفیت ساخت بسیار مناسب و طراحی خوب آن است که در هنگام استفاده، کار با آن را جذاب می‌کند.

از جمله مشخصات سخت افزاری گوشی زد تی ای بلید D6 باید به پردازنده مدیاتک MT6735 با فرکانس 1.3 گیگاهرتز، نمایشگر 5 اینچی اچ دی (1280 در 720 پیکسل)، 2 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا تا 128 گیگابایت از طریق کارت حافظه جانبی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، باتری 2200 میلی آمپری و سیستم عامل اندروید 5.0.2 لالی پاپ اشاره داشت.

زد تی ای بلید D6 در رنگبندی نقره‌ای، طلایی و خاکستری همراه با گارانتی 2 ساله شرکت یاس با قیمت 470 هزار تومان در بازار قابل خریداری است.

شیائومی MI 3

در سرویس راهنمای خرید سایت تکرا قصد داریم نگاهی به بهترین گوشی‌های موجود در بازار تا 500 هزار تومان داشته باشیم و آنها را به شما معرفی کنیم.
راهنمای خرید موبایل تا 500 هزار تومان ویژه آذرماه | شیائومی MI3

پرچمدار نسبتا قدیمی شرکت چینی و محبوب شیائومی، گوشی MI3 یکی از انتخاب‌های قدرتمند برای خرید یک موبایل هوشمند زیر 500 هزار تومان است که تنها نقطه ضعیف آن عدم پشتیبانی از نسل چهارم اینترنت همراه، 4G است. اگر شما نیاز به یک موبایل قدرتمند دارید حتما MI3 بهترین گزینه برای شما است؛ اما برای تجربه اینترنت نسل چهار باید به سراغ یک مودم همراه 4G بروید.

از جمله مشخصات سخت افزاری شیائومی می 3 باید به پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون 800 با فرکانس 2.3 گیگاهرتز، صفحه نمایش 5 اینچی فول اچ دی با تراکم پیکسلی 441 پیکسل در هر اینچ، 2 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا تا 128 گیگابایت، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی، باتری 3050 میلی آمپری و سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو اشاره داشت.

شیائومی MI 3 را به صورت بدون گارانتی در رنگ مشکی با قیمت 490 هزار تومان در بازار خریداری کنید.

جمع بندی؛ انتظار چندان زیادی از یک پایین‌رده نداشته باشید!

در سرویس راهنمای خرید سایت تکرا قصد داریم نگاهی به بهترین گوشی‌های موجود در بازار تا 500 هزار تومان داشته باشیم و آنها را به شما معرفی کنیم.

گوشی‌های پایین‌رده در بازار، معمولا برای کارهای سبک مثل استفاده از مرورگر، پیام رسان‌ها همچون تلگرام و مکالمات روزمره ساخته و طراحی شده‌اند و از آنها نباید انتظار اجرای بازی‌های سنگینی همچون فیفا و آسفالت را داشت. اگر شما بودجه پایینی دارید انتخاب‌های بالا قطعا بهترین گزینه‌های شما هستند؛ اما اگر به دنبال قابلیت‌های بیشتری هستید نگاهی به میان‌رده‌ها و موبایل‌های بالارده بازار داشته باشید تا از خرید خود پشیمان نشوید.

همانطور که در بالا مشاهده کردید، به شما بهترین اسمارت فون‌های موجود در بازار ایران تا مبلغ 500 هزار تومان را معرفی کردیم. نظر شما در مورد گوشی‌های پیشنهاد داده شده چیست؟ شما قصد خرید کدامیک از این گوشیهای هوشمند را دارید؟ در صورت داشتن سوالی و مشکلی برای خرید گوشی، در قسمت نظرات، نظر خود را با ما در میان بگذارید تا کارشناسان تکرا به شما پاسخ دهند.

تهیه و گردآوری: تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام ممنون مطلب خوبی بود لطفا برای گوشی های گرونتر مثل اس 7 هم بزارید که ببنیم چه گزینه هایی دارید

    پاسخ