;
coinex

رندر جدید موبایل گلکسی S8 سامسونگ حکایت از قابی با حاشیه‌های بسیار باریک دارد

رندر جدید موبایل گلکسی S8 سامسونگ حکایت از قابی با حاشیه های بسیار باریک دارد

شایعات درباره موبایل گلکسی S8 سامسونگ تمامی ندارد و آسیاب شایعات با قدرت هر چه تمامتر خبرهای مربوط به پرچمدار بعدی غول تکنولوژی کره را به بیرون پرتاب می کند. آخرین شایعات مربوط به انتشار رندر جدیدی از گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) است که این دستگاه را در قابی با حاشیه های بسیار باریک، به تصویر کشیده است.

خبرهای منتشر شده قبلی تایید کرده بودند که موبایل گلکسی S8 دیرتر از آن زمانی که معمولا سامسونگ پرچمداران خود را معرفی می کند، معرفی خواهد شد. این رندر جدید نیز یکی دیگر از شایعات شنیده شده قبلی درباره این اسمارت فون را تایید می کند.

گفته می شود که گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ بدون دکمه فیزیکی هوم (اصلی) خودنمایی خواهد کرد و این رندر جدید نیز آن را تایید می کند.

این رندر همچنین نشان می دهد که موبایل گلکسی S8 سامسونگ با یک صفحه نمایش دو طرف منحنی ظاهر خواهد شد و حاشیه های بسیار باریکی در بالا و پایین نمایشگر آن قرار خواهد گرفت. در حاشیه بالایی، اسپیکر، دوربین و سنسورها قرار گرفته و در حاشیه پایینی تنها لوگوی سامسونگ حک شده است. با توجه به طراحی جدید، نسبت صفحه نمایش به بدنه باید چیزی در حدود 90 درصد باشد.

موبایل گلکسی S8 سامسونگ

این تصویر که در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شد، توجه یکی از کارکنان داخلی سامسونگ را نیز به خود جلب کرد. او این طراحی را ستود؛ اما سریعا اضافه کرد که گوشی سامسونگ Galaxy S8، شبیه به این دستگاهی نخواهد بود که در تصویر می بینید.

انتظار می رود که اسمارت فون سامسونگ گلکسی اس 8 در اواسط سال آینده رخ نشان دهد. گفته می شود که پرچمدار آینده سامسونگ به پردازنده اسنپدراگون 835 و 6 گیگابایت رم مجهز شود و البته نمایشگری که بزرگتر از نسخه های قبلی سری نوت این کمپانی است. باید دید سامسونگ با پرچمدار بعدی خود چگونه می تواند آسیب های وارده از طرف نوت 7 را جبران کند.

شاید بتواند! شما نظر دیگری دارید؟

.

منبع: gizmochina 

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر