;
coinex

تامین کنندگان بزرگی برای تولید نمایشگر اولد آیفون وارد میدان می‌شوند؛ اما نه تا سال 2018

تامین کنندگان بزرگی برای تولید نمایشگر اولد آیفون وارد میدان می‌شوند؛ اما نه تا سال 2018

 به گفته روزنامه وال استریت ژورنال، تامین کنندگان قطعات بزرگی برای تولید نمایشگر اولد آیفون های آینده به کمک اپل خواهند آمد؛ اما نه تا سال 2018 و تا آن هنگام اپل، دست به دامان سامسونگ خواهد بود. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

شروع سال جدید حداقل با یک مدل آیفون همراه خواهد بود، از روز اول شایعه شد که صفحه نمایش ال سی دی که در گوشی هوشمند یاد شده اپل به کار رفته با یک پنل OLED تعویض خواهد شد.

با توجه به مینگ چی کو، تحلیلگر KGI Securities، در سال آینده شاهد انتشار سه مدل مختلف از آیفون خواهیم بود که یکی از این مدل ها، شامل یک مدل به مناسبت دهمین سالگرد ساخت آیفون است. به نظر می‌ رسد که این مدل، دستگاهی است که به جای صفحه نمایش ال سی دی، دارای نمایشگر OLED باشد.

صفحه نمایش اولد باید رنگ‌ های اشباع شده بیشتر، تصاویر واضح ‌تر و رنگ زمینه بهتری را به کاربران آیفون ارائه دهد. با این حال عمر باتری نیز بایستی بهبود یابد. با همه این اوصاف، چرا نباید در تمامی مدل‌ های آیفون 8 از صفحه OLED استفاده شود؟

پاسخ سؤال این است که سال آینده با محدودیت عرضه چنین پنل هایی مواجه هستند. به نظر می‌رسد که اپل توسط رقیب خود یعنی سامسونگ تامین شود، کمپانی‌ای که در حال حاضر تنها عرضه کننده صفحات کوچک OLED است که می ‌تواند تعداد زیادی از نمایشگر اولد آیفون را تولید کند.

کمپانی ‌هایی مانند ال جی دیسپلی، ژاپن دیسپلی و شارپ (متعلق به فاکسکان) برای سال 2018 که انتظار می رود تمامی مدل ‌های آیفون دارای صفحات OLED باشند، تمامی نمایشگر اولد آیفون را تامین خواهند کرد.

با وجود انتخاب‌ های زیاد و مبارزه تازه واردان برای کار با اپل، به نظر می ‌رسد که سامسونگ بالاترین بازده را داشته و معقولانه‌ ترین انتخاب برای نمایشگر اولد آیفون تا سال 2019 خواهد بود. بعد از آن، از آنجایی که شارپ توسط یکی از تولید کنندگان آیفون و آیپد خریداری شده، می ‌تواند انتخاب بعدی اپل باشد.

انتظار می ‌رود که حداقل یکی از مدل‌های آیفون 2017 دارای صفحه جلوی کاملا شیشه‌ای و بدون دکمه بوده و اسکنر اثر انگشت لمسی در زیر صفحه نمایش به کار رفته باشد. با شروع سال 2018، زمانی که صفحه نمایش ‌تمامی آیفون‌ها به OLED تغییر پیدا کنند، طراحی جدید صفحه نمایش بدون حاشیه یا اصطلاحا edge to edge نیز بر روی تمامی مدل ‌های آیفون، اعمال خواهد شد.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر