;
coinex

گوشی خمیده شیائومی ؛ روح ال جی جی فلکس در کالبدی جدید

گوشی خمیده شیائومی ؛ روح ال جی جی فلکس در کالبدی جدید

گوشی خمیده شیائومی در راه است. اطلاعاتی از شبکه اجتماعی ویبو در کشور چین منتشر شده شده است که طبق آن شرکت چینی شیائومی قصد دارد گوشی هوشمندی با بدنه خمیده همچون سری جی فلکس شرکت ال‌جی تولید کند. در ادامه با تکرا باشید.

چندین سال است که برخی از کمپانی‌های سازنده تلفن همراه به دنبال ساخت گوشی های خمیده هستند؛ اما تنها شرکت کره‌ای ال جی با سری جی فلکس خود توانست به این رویا تحقق ببخشد و پتنت صفحه‌ نمایش خمیده را ثبت کند؛ اما حالا شرکت شیائومی قصد دارد وارد این بازار شود و با موبایلی خمیده همچون جی فلکس یک پرچمدار را روانه بازار کند. گفتنی است که تا قبل از این شاهد ورود شیائومی با گوشی پرچمدار می نوت 2 به تلفن‌های هوشمند دارای صفحه اج یا همان لبه خمیده بودیم.

گوشی خمیده مانند ال‌جی جی فلکس امروزه چندان محبوبیت بالایی ندارد اما شرکت شیائومی قصد دارد یک گوشی خمیده بسازد که مشخصات سخت افزاری قدرتمندی داشته باشد.

طبق  تصاویر منتشر شده در ویبو، گوشی خمیده شیائومی با رابط کاربری MIUI است که از وسط به سمت داخل خم شده است در واقع همان چیزی که در گوشی ال جی G Flex شاهد آن بودیم. یک نکته مهم که می‌توان در رابطه با این تصاویر گفت؛ این است که شیائومی در تامین و ساخت صفه نمایش با لبه خمیده می نوت 2 با ال‌جی همکاری کرد پس می‌توان گفت که به احتمال زیاد شیائومی بار دیگر با کمپانی ال‌جی در طراحی و تامین صفحه نمایش خمیده خود همکاری کرده است و باید انتظار یک گوشی همچون جی فلکس؛ اما با قدرت سخت افزاری بسیار بالا همچون سایر پرچمداران 2016 این شرکت را داشت.

گوشی خمیده مانند ال‌جی جی فلکس امروزه چندان محبوبیت بالایی ندارد اما شرکت شیائومی قصد دارد یک گوشی خمیده بسازد که مشخصات سخت افزاری قدرتمندی داشته باشد.

شبکه اجتماعی ویبو به عنوان یک شبکه اجتماعی چینی، مهمترین و پربازدیدترین شبکه اینترنتی چینی محسوب می‌شود که بیشتر اطلاعات منتشر شده در آن بالاخره به واقعیت منجر می‌شوند. به همین دلیل باید گفت انتظار می‌رود شرکت چینی شیائومی در حال کار بر روی یک موبایل با صفحه نمایش خمیده و متفاوت نسبت به دو پرچمدار حال و حاضر خود یعنی شیائومی می میکس و می نوت 2 باشد که می‌تواند بار دیگر نگاه‌ها را به این کمپانی خیره کند و کاربران جدیدی به سمت این شرکت جذب شوند.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر