;
coinex

موبایل هواوی میت 9 در تاریخ 6 ژانویه (16 دی) در ایالات متحده عرضه خواهد شد

موبایل هواوی میت 9 در تاریخ 6 ژانویه (16 دی) در ایالات متحده عرضه خواهد شد

آیا موبایل هواوی میت 9 در تاریخ 6 ژانویه (16 دی) در ایالات متحده عرضه خواهد شد؟ برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

دیروز اوان بلاس مطلبی را در توئیتر خود منتشر کرد مبنی بر این که گوشی Huawei Mate 9 در تاریخ 6 ژانویه در ایالات متحده عرضه خواهد شد. این تلفن هوشمند دارای یک صفحه نمایش بزرگ 5.9 اینچی LCD با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل است. پردازنده این فبلت که خود شرکت هواوی آن را ساخته، یک تراشه هشت هسته ای Kirin 960  با سرعت کلاک 2.4 گیگاهرتز است.

همچنین موبایل هواوی میت 9 دارای پردازنده گرافیکی Mali-G71 MP8 است. این تلفن هوشمند از یک رم 4 گیگابایتی و 128/64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی بهره می‌ برد و از یک حافظه microSD 256 گیگابایتی نیز پشتیبانی می‌ کند.

در پشت این تلفن دو دوربین مدل لایکا که یکی 12 مگاپیکسل و دیگری 20 مگاپیکسل است، قرار دارد. دوربین جلو هواوی Mate 9 دارای یک لنز 8 مگاپیکسلی است و یک باتری 4000 میلی آمپری دارد. همچنین می ‌توانید اسکنر اثر انگشت را در پشت این دستگاه مشاهده کنید. لازم به ذکر است که نسخه سیستم عامل پیش فرض این تلفن اندروید 7 نوقا است.

قرار است این تلفن در صبح روز 6 ژانویه (16 دی) در شهر لاس وگاس به طور رسمی برای فروش عرضه شود. در حال حاضر شرکت هواوی قصد دارد این تلفن را با قیمت 799 دلار برای مدل 64 گیگابایتی و 899 دلار برای مدل 128 گیگابایتی برای مشتریانش در آمازون قرار دهد. البته لازم به ذکر است که خرده فروش های دیگری نیز برای عرضه این تلفن هوشمند به مشتریان، علاقه نشان داده‌ و در این باره با هواوی مذاکراتی نیز کرده اند.

شرکت هواوی که عنوان سومین تولید کننده برتر تلفن هوشمند در دنیا را دارد، می ‌گوید؛ تا 5 سال آینده در رتبه نخست این رده بندی، یعنی بالای اپل و سامسونگ قرار خواهد گرفت. شرکت هواوی برای محقق کردن این خواسته خود باید با تجار و واردکنندگان آمریکایی بهتر برخورد کند؛ چرا که بیشتر مردم ایالات متحده تلفن ‌های هوشمند خود را از طریق تجار و واردکنندگان داخلی تهیه می‌ کنند.

Huawei Mate 9 در تاریخ 6 ژانویه

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر