;
coinex

خودروی برقی شیائومی در راه است؛ منتظر باشید!

شرکت چینی شیائومی یکی از شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی است که به جرات باید گفت در همه حوزه‌ها وارد شده است و یک یا چند گجت هوشمند را تولید و روانه بازار کرده است، آنهم با کیفیتی بالا و قیمتی بسیار مناسب. حالا اطلاعاتی منتشر شده است که نشان می‌دهد شرکت شیائومی قصد دارد از یک وسیله نقلیه الکتریکی رونمایی کند. خودروی برقی شیائومی در راه است! در ادامه با تکرا همراه باشید.

شرکت چینی شیائومی، ستاره تکنولوژی کشور چین بر خلاف دیگر کمپانی‌های هموطن خود بسیار جسور و نوآور است و همواره دوست داشته تا زمینه‌های مختلف را امتحان کند و گجت‌هایی هوشمند و کاربردی را روانه بازار کند. این شرکت گجت‌های کاربردی بسیار زیادی روانه بازار کرد. این برند قدرتمند محصولات کاربردی زیادی از لامپ برق گرفته تا تصفیه کننده هوا، ماسک تنفسی و … را ساخته و با قیمتی بسیار مناسب‌تر نسبت به رقبا به بازار جهانی وارد کرده است.

شیائومی چندین ماه گذشته از دوچرخه‌ الکتریکی خود با نام QiCycle رونمایی کرد که باعث شد محبوبیت زیادی در سراسر جهان پیدا کند و بسیاری از طرفداران محیط زیست از این دوچرخه با عنوان یک معجزه برای حمل و نقل یاد کنند. محصولی که دنیای دوچرخه سواری در سطح شهر‌ها و حمل نقل با دوچرخه را متحول و بسیار جذاب کرده است.

شیائومی با برند MIJIA که یک شرکت چینی است، دعوتنامه‌هایی برای مراسم رونمایی از وسیله الکترونیکی دیگری برای اصحاب رسانه ارسال کرده است. در واقع این مراسم با حضور خبرنگاران و این کارت‌های دعوت واقعی است و بدون شک محصولی از شیائومی در حوزه حمل و نقل مانند خودروی برقی شائومی را باید در 12 دسامبر سال جاری ببنیم؛ اما هنوز مشخص نیست این محصول دقیقا چه خواهد بود.

خودرو برقی شیائومی یکی از محصولات جدید این شرکت خواهد بود در واقع شیائومی قصد دارد از یک وسیله نقلیه الکتریکی در 12 دسامبر رونمایی کند.

اگر بخواهیم نگاهی به پوستر منتشر شده برای این مراسم داشته باشیم، باید بگوییم یک رد ترمز در این عکس دیده می‌شود به همین دلیل ذهنیت تمامی افراد از این پوستر تبلیغاتی یک خودرو خواهد بود؛ اما شیائومی در حال حرکت برای ساخت محصولات الکتریکی است، پس در این صورت قصد دارد از یک ماشین برقی رونمایی کند. هنوز مشخص نیست که این فرضیه درست خواهد بود یا شیائومی قصد دارد مجددا یک دوچرخه برقی را وارد بازار کند چرا که متن این دعوتنامه بسیار مبهم است؛ اما به نظر ما باید انتظار رونمایی از خودروی برقی شیائومی را در طی این مراسم داشته باشیم.

در متن دعوتنامه این مراسم رونمایی ذکر شده است که وسیله مورد بحث به ترمز E-ABS با سیستم ضد قفل، ترمز احیا کننده، سیستم ثابت نگهدارنده سرعت خودرو روی عدد دلخواه راننده یا همان Cruise Control و صفحه ترمز سوراخ شده، مجهز خواهد بود و موتور این محصول نیز به صورت تک قسمتی به روش ریخته گردی تولید و طراحی شده است. با این وجود باید منتظر شگفتی جدید شیائومی باشیم، ممکن است خودروی برقی شیائومی دنیای خودروهای برقی ارزان قیمت را دگرگون سازد!

نظر شما درباره خودرو برقی شیائومی چیست؟ آیا این کمپانی در این زمینه نیز می تواند به موفقیت برسد؟

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر