;
coinex

فیلم های 360 درجه ای به‌ زودی به فیس بوک اضافه خواهند شد

فیلم های 360 درجه ای

کمپانی فیس بوک همیشه در حال پیشرفت است؛ با اینکه خبری از آن در بین ما کاربران ایرانی نیست ولی اخبارهای سیاست طوفانی این غول شبکه‌های اجتماعی به گوش ما هم می ‌رسد. این کمپانی برای عقب نماندن از انقلاب واقعیت مجازی دست به یک تغییر بزرگ زده است و قرار است که از فیلم های 360 درجه ای در سایت خود استفاده نماید. در ادامه ماجرا با تکرا همراه باشید تا قضیه را مو شکافانه تر بررسی کنیم.

ماجرای فیلم های 360 درجه ای:

غول شبکه های اجتماعی فیس‌بوک اعلام کرد که امروز از ویژگی فیلم های 360 درجه ای خود پرده برداری کند. در اوایل فقط ناشران هستند که می توانند از قابلیت فیلم های 360 درجه ای استفاده کنند.

اولین فیلم 360 درجه ای نیز قرار است که همین امروز از تاسیسات ایستگاه تحقیقات مریخ به نمایش گذاشته شود. این یک گام بزرگ برای فیسبوک در انقلاب جدید واقعیت مجازی محسوب می شود.

فیس بوک کمپانی مادر Oculus به حساب می آید که هدست واقعیت مجازی آکیلس ریفت را تولید می‌کند. بنا به گفته مارک زاکر برگ بدون شک این یک امتیاز بزرگ برای هدست های واقعیت مجازی بدون سیم برای پخش فیلم های 360 درجه ای خواهد بود.

قبلا هم فیلم های پخش زنده (Live video) در فیس بوک استفاده می شده است تا بیشتر دست کاربران را در این سایت بند کند. در حال حاضر فیلم های 360 درجه ای برای تمام کاربران فیس‌بوک در دسترس نخواهد بود و احتمال می رود که در آینده این ویژگی بخش بزرگی از تجربه کاربران در فیس بوک را تشکیل دهد.

باید بنشینیم و نگاه کنیم که بازخورد کاربران فیس بوک از این تغییر چه خواهد بود که بی شک طرفداران فیلم های 360 درجه ای که کم هم نیستند، از این تغییر با آغوش باز استقبال خواهند کرد.

.

منبع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر