;
coinex

مشخصات لپ تاپ لنوو ThinkPad X1 Carbon فاش شد؛ مالتی‌مدیا و فوق سبک

مشخصات لپ تاپ لنوو ThinkPad X1 Carbon فاش شد؛ مالتی‌مدیا و فوق سبک

شرکت چینی لنوو یکی از تولید کنندگان بزرگ و مطرح لپ تاپ است. این شرکت قصد دارد تا در نمایشگاه CES 2017 از محصولی جدید با نام لپ تاپ لنوو ThinkPad X1 Carbon رونمایی کند؛ اما مشخصات این محصول منتشر شده است. در ادامه با تکرا همراه باشید تا بیشتر با لپ‌تاپ سبک وزن؛ اما قدرتمند شرکت لنوو آشنا شویم.

شرکت چینی لنوو چندین سال است که در حوزه تولید لپ تاپ فعالیت می‌کند و انتظار می‌رود این کمپانی امسال از چند لپ تاپ و تبلت در رویداد CES 2017 در شهر نوادا رونمایی کند. یکی از محصولاتی که لنوو انتظار می‌رود آن را در این نمایشگاه معرفی کند، نسخه جدید لپ تاپ ThinkPad X1 Carbon است. طبق گزارش منتشر شده از سایت Benchlife.info، این محصول یک لپ تاپ مالتی مدیا و بالارده محسوب می‌شود. همچنین این سایت اطلاعاتی از این لپ تاپ را افشا کرده که در نوع خود قابل توجه است.

لپتاپ لنوو ThinkPad X1 Carbon مدل 2017 یک لپتاپ مالتی مدیا و فوق سبک از شرکت چینی لنوو خواهد بود که در نمایشگاه CES 2017 معرفی خواهد شد.

نسخه 2017 لپ تاپ  لنوو  ThinkPad X1 Carbon طبق اطلاعات معتبر منتشر شده، به یک پردازنده نسل هفتمی شرکت اینتل از نوع کبی لیک با معماری 14 نانومتری، صفحه نمایش 13 اینچی با کیفیت 4K، یک ترابایت هارد اس اس دی، دوربین مادون قرمز، دو عدد پورت تاندربولت 3، یو اس بی نوع C، مودم LTE-A و باتری با عمر 15.5 ساعت مجهز شده است.

در واقع نسخه جدید یعنی نسخه 2017 این لپ تاپ بهبودهای زیادی دارد و 6 درصد کاهش وزن و 8 درصد کوچکتر از مدل پیشین شده است. به هر جهت فعلا باید حدود یک ماه صبر کرد تا دید لنوو در نمایشگاه CES 2017 چه محصولی را معرفی خواهد کرد و چه اتفاقی برای نسخه2017 لپ تاپ ThinkPad X1 Carbon رخ خواهد داد.

.

منبع: nextpowerup

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر