;
coinex

برنامه واقعیت مجازی نتفلیکس برای دی‌دریم در فروشگاه گوگل پلی منتشر شد

برنامه واقعیت مجازی نتفلیکس

برنامه واقعیت مجازی نتفلیکس برای پلتفرم دی‌دریم در فروشگاه گوگل پلی منتشر شد. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

اگر نمی ‌توانید به اندازه کافی برنامه ‌های نتفلیکس را دنبال کنید، این کمپانی اخیرا یک نرم افزار موبایل تحت اندروید دیگر برای افرادی که از پلتفرم واقعیت مجازی دی‌دریم استفاده می ‌کنند، منتشر کرده است. حالا این سؤال پیش می‌ آید که در حالی که یک نرم افزار در فروشگاه گوگل پلی موجود است چرا نت‌فلیکس نرم افزار جدید منتشر کرده است؟

در واقع ما نیز جواب این سؤال را نمی‌دانیم، اما نتفلیکس تصمیم گرفته که برنامه‌ های واقعیت مجازی خود را برای برنامه نتفلیکس تولید نکند، بنابراین ما دو نرم افزار برای دو چیز متفاوت داریم؛ اما می ‌توانند به یکدیگر پیوسته نیز بشوند.

برنامه جدید واقعیت مجازی نتفلیکس این قابلیت را به مشترکین سرویس فیلم ‌های خود می ‌دهد تا با هدست های Daydream View گوگل به تماشای ویدئو 360 درجه بپردازند.

متاسفانه، در حال حاضر Daydream View تنها هدست واقعیت مجازی است که برنامه واقعیت مجازی نتفلیکس از آن پشتیبانی می‌ کند. خوشبختانه، Gear VR سامسونگ و دیگر هدست ها نیز در آینده‌ای نزدیک، از پشتیبانی نتفلیکس برخوردار خواهند شد. با استفاده از برنامه واقعیت مجازی می ‌توانید تمامی محتواهای در دسترس موجود در نتفلیکس را مشاهده کنید.

با توجه به نظرات درج شده در فروشگاه گوگل پلی، مشخص می ‌شود که کاربران گوشی‌ های پیکسل با این نرم افزار کمی مشکل دارند. برخی از آنها ادعا دارند که هنگام استفاده گوشی‌هایشان پس از گذشت حدود 20 الی 30 دقیقه شروع به داغ شدن بیش از حد می‌کند.

به غیر از آن، رابط کاربری نرم افزار برخلاف نرم افزارهای HBO و HULU که دارای گزینه ‌های بیش از حد هستند، بایستی ساده و کاربرپسند باشد. اگر شما یک اشتراک نتفلیکس و یک دی‌دریم ویو دارید، ارزش امتحان را دارد.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر