;
coinex

گوشی سامسونگ گلکسی S8 با صفحه نمایش تخت عرضه نمی‌شود

گوشی سامسونگ گلکسی S8 با صفحه نمایش تخت منتشر نمی ‌شود

 بر اساس گزارشات، گوشی سامسونگ گلکسی S8 با صفحه نمایش تخت منتشر نمی ‌شود. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

با توجه به گزارش خبرگزاری Korea Herald (بزرگترین خبرگزاری انگلیسی زبان کره جنوبی)، گوشی سامسونگ گلکسی S8 با صفحه نمایش تخت عرضه نشده و تنها دارای صفحه نمایش‌ های منحنی خواهد بود که انتظار می ‌رود در دو نسخه مختلف در سال آینده وارد بازار شود. نسخه اول دارای صفحه نمایش 5.7 اینچی خواهد بود، در حالی که نسخه دیگر از صفحه نمایش 6.2 برخوردار است. این نسخه نیز حاشیه قاب کمتری با نسبت 90 درصدی صفحه نمایش به بدنه دارد. این موضوع می ‌تواند با نسبت 91.3 درصدی گوشی‌ شیائومی می میکس مقایسه شود.

در طی دو سال گذشته، همواره سامسونگ نسخه صفحه نمایش تخت و یک مدل با صفحه نمایش با لبه‌ های منحنی از پرچمداران خود را ارائه کرده است. سامسونگ بر اساس تحلیل ‌های نگران کننده، تصمیم گرفته تا برای پرچمدار آتی خود صفحه نمایش تخت را ارائه ندهد.

چو دائی یانگ، یکی از تحلیلگران موسسه اقتصاد و صنعت تجاری کره گفته است که تقاضای زیادی برای صفحه نمایش‌ های منحنی در کار نخواهد بود، چرا که اغلب کاربران هنگام استفاده از این صفحات دچار لمس‌ های ناخواسته می ‌شوند. علاوه بر این، وی اضافه کرد که حاشیه کمتر صفحات نمایش معمولا نسبت به صفحات بزرگ تلوزیون ها کاربرد کمتری در گوشی ‌های هوشمند دارند.

این گوشی که ممکن است در سال 2017 منتشر شود، شامل یک لولا مرکزی است که به کاربران اجازه می‌ دهد تا صفحه نمایش رو به بیرون داشته باشند. این قابلیت این امکان را به کاربر می ‌دهد تا یک صفحه نمایش در مقابل خود و یکی دیگر در پشت داشته باشد. همچنین صفحات می ‌توانند طوری قرار گیرند که هر دو در مقابل هم باشند. این قابلیت از پنل های شیشه‌ای در مقابل شکستن محافظت خواهد کرد. سومین و آخرین قابلیت این است که، هر دو صفحه این امکان را دارند تا باز شوند و در قالب یک صفحه به اندازه یک تبلت، با یکدیگر ترکیب شوند.

 چو دائی یانگ، تحلیلگر مسئول صنعت الکترونیک، موسسه کره‌ای Industrial Economics & Trade در این رابطه می گوید:

“اینطور که پیداست تقاضای زیادی برای صفحات با لبه خمیده نخواهد بود، زیرا هنوز برخی آن را نامناسب می‌ دانند؛ چرا که هنگام کار با این صفحات به صورت اشتباه و یا اتفاقی لبه‌ های گوشی را لمس می ‌کنند. حاشیهکمتر و صفحه نمایش بدون حاشیه در گوشی ‌های هوشمند قابل حمل در مقایسه با تلوزیون ها مزیت بالایی ندارد.” –

بر طبق گزارش‌ ها، سامسونگ گوشی‌ های تاشو خود را فقط برای سنجش تقاضا این دستگاه ‌ها در بازار و بازخورد کاربران نسبت به این گوشی و قابلیت‌ های آن عرضه خواهد کرد. زمانی که این موضوع تحلیل و بررسی شود، سامسونگ گوشی ‌های تاشو خود را که هم اکنون در حال کار بر روی دو مدل آن است به سطح بعدی خواهد برد.

انتظار می‌ رود که گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 در 26 فوریه در شهر بارسلونا در طول نشست Samsung Galaxy Unpacked معرفی شود. این پرده برداری یک روز قبل از بازگشایی رسمی کنگره جهانی موبایل در سال 2017 انجام خواهد شد.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر