;
coinex

سامسونگ در صفحه نمایش گلکسی S8 از تکنولوژی استفاده شده در گلکسی نوت 7 بهره خواهد برد

صفحه نمایش گلکسی S8

شرکت بزرگ تولید کننده گوشی های هوشمند سامسونگ، برای اولین بار تکنولوژی تعبیه صفحه نمایش با صرفه جویی در فضا را در گوشی گلکسی نوت 7 خود به کار برد. به نظر می رسد که این شرکت کره ای قصد دارد در صفحه نمایش گلکسی S8 نیز از این تکنولوژی استفاده کند. برای بررسی بیشتر این موضوع تا انتها با تکرا همراه باشید.

احتمال می رود که صفحه نمایش گلکسی S8 نیز از صفحه نمایش های Y-Octa استفاده کند. در این نوع از صفحه نمایش های گوشی های هوشمند به جای تعبیه طبقه ای پنل و سنسور های لمسی، این دو لایه را با هم ادغام می کنند و همین موضوع باعث می شود فضایی که صفحه نمایش درون گوشی موبایل اشغال می کند، کاهش یابد که این ایده بسیار مورد استقبال خریداران گوشی های هوشمند قرار می گیرد.

با این که ممکن است فضای اضافه شده خیلی زیاد نباشد؛ اما با این حال می تواند به طراحی باریک تر این گوشی کمک به سزایی کند، زیرا همان طور که در بالا هم اشاره شد در بازار فروش گوشی های هوشمند، دستگاه های باریک تر، بیشتر مورد استقبال خریداران قرار می گیرند.

آیا این مسئله بدین معنا است که صفحه نمایش گلکسی S8 در بقیه زمینه ها نیز شبیه گوشی گلکسی نوت 7 خواهد بود و از فناوری های مشابهی مانند سازگاری با نمایش فایل های HDR-10 بهره خواهد برد یا خیر؟
در حالی که ما شاهد رشد روز افزون محبوبیت محتوای HDR هستیم به نظر می رسد که گوشی آینده سامسونگ یعنی سامسونگ گلکسی اس 8 نیز از این تکنولوژی استفاده کند و شرکت سامسونگ با این کار بتواند گوشی هایی تولید کند که قابلیت های آن ها برای فناوری های آینده نیز کارآمد باشد.

باید دید گوشی Galaxy S8 می تواند آبروی از دست رفته شرکت سامسونگ درباره انفجار های گلکسی نوت 7 را دوباره بخرد یا خیر؟ باید منتظر رونمایی پرچمدار جدید سامسونگ باشیم.

.

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر