;
coinex

قابلیت چت گروهی در اسنپ چت اضافه شد؛ هر گروه 16 عضو گنجایش دارد

قابلیت چت گروهی در اسنپ چت

امروزه یکی از غول های دنیای پیامرسان ها اسنپ چت نام دارد که روز به روز در حال پیشرفت است. جالب است بدانید که قابلیت چت گروهی در اسنپ چت هم اضافه شده است و شما می توانید در این پیام رسان کمپانی اسنپ هم از لذت چت گروهی بهره ببرید. برای برسی موشکافانه تر ماجرا در ادامه با تکرا همراه باشید.

ماجرای قابلیت چت گروهی در اسنپ چت

نرم افزار اسنپ چت بعد از اولین حضورش در اپ استور که به 5 سال قبل برمی گردد، کلا با شکل و شمایلی جدید به میدان آمده است. اوایل اسنپ چت فقط یک نرم افزار ارسال عکس ساده بود ولی پس از چند سال توانسته به یک نرم افزار گردن کلفت تبدیل شود. هر چقدر که جوان های بیشتری به این سیستم حذف خودکار عکس جذب می شدند، به قدرت و جذابیت این استارتاپ افزوده می شد. با گذر زمان، کاربران این اپلیکیشن را یک فضای خوب برای ایجاد ارتباط با هم دیگر یافتند.

هر چقدر که زمان گذشت و این اپلیکیشن بالغ تر شد، ویژگی های رنگارنگ تری هم به آن اضافه گردید، مانند پخش زنده رویدادها و دادن پیام شخصی که به نمک گیر شدن کاربرها در این پیام رسان کمک شایانی می کرد. این اپلیکیشن آنقدر معروف شده است که برخی کاربران آن را the new MTV می نامند.

قابلیت چت گروهی در اسنپ چت و ویژگی های آن

پیام رسان های فیسبوک غول شبکه های اجتماعی، یعنی واتساپ و اینستاگرام توسط بسیاری از کاربران استفاده می شوند و برای رسیدن به همچین امری باید از نوآوری های زیادی استفاده کرد. به همین دلیل اسنپ چت هم دست روی دست نگذاشته و قابلیت چت گروهی را اضافه کرده است، با این ویژگی اسنپ چتی ها می توانند در ان واحد با 16 نفر چت کنند. یک کاربر می تواند با ایجاد یک چت یا اسنپ اقدام به ساختن گروه نماید.

اگر در قابلیت چت گروهی در اسنپ چت می خواهید با کسی چت خصوصی کنید، فقط کافیست که نام آن فرد را لمس نمایید و اگر که می خواهید بین چند چت تعویض شوید، فقط کافیست که بر روی یک دکمه که نام چت را مشخص میکند، ضربه بزنید.

چون ساخت گروه چت برای چنین نرم افزارهایی یک چیز جدید محسوب نمی شود، اسنپ چت باید به فکر آوردن ویژگی هایی جالب برای کاربران خود باشد. در اوایل سال 2017 نیز اسنپ چت کار سختی پیش رو دارد و بایستی که دست به ایجاد تغییرات خاص و آوردن ایده های تازه بزند.

.

منبع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر