;
coinex

ممکن است که گوشی گلکسی S8 اولین گوشی مجهز به بلوتوث 5 باشد

ممکن است که گوشی گلکسی S8 اولین گوشی مجهز به بلوتوث 5 باشد

ممکن است که گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 اولین گوشی مجهز به بلوتوث 5 باشد. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

هفته گذشته، سازمان (SIG (Special Intrest Group بلوتوث از مشخصات نهایی برای استاندارد نسل 5 بلوتوث رونمایی کرد. با این نسخه، پوشش محدوده بی سیم در شرایط ایده آل تا 4 برابر افزایش پیدا خواهد کرد و سرعت انتقال داده ها با این نسخه از بلوتوث در مقایسه با نسخه قبلی یعنی بلوتوث 4.2 شاهد دو برابر افزایش خواهد بود. همچنین این استاندارد جدید، پایدارتر و امن تر هم هست و نیاز به انرژی کمتری دارد (باتری کمتری مصرف می کند).

سازمان SIG بلوتوث گفته است که محصولات مجهز به این بلوتوث به زودی در دستگاه های پوشیدنی، صنایع، دستگاه های تنظیم خودکار خانه ها و بازارهای سرمایه گذاری استفاده خواهند شد. ظاهرا قرار است که محصولات مجهز به این نسخه از بلوتوث، 2 ماه زودتر از زمان پیش بینی شده به بازار عرضه شوند و بر اساس شایعات که تاکنون منتشر شده است، به نظر می رسد که گوشی سامسونگ گلکسی S8، اولین گوشی مجهز به بلوتوث 5 خواهد بود.

این خبر خیلی هم عجیب و سورپرایز کننده نبود، زیرا گوشی های پرچمداری که هر ساله با بهترین پردازنده ها و سخت افزار وارد بازار می شوند، داشتن نسل آخر بلوتوث از الزامات آن به حساب می آید. بنابراین یک دلیل دیگر برای هیجان بیشتر برای معرفی هرچه سریعتر این گوشی به دلایل قبلی ما اضافه شد و آن هم استفاده از بلوتوث 5 است. امیدواریم این نسل از بلوتوث باعث شود تا نسخه جدید هدست های بی سیم شرکت سامسونگ یعنی Icon X یک ساعت بیشتر شارژ نگه دارند.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    آقا اولین گوشی با بلوتوث 5 اکسپریا XZ پریمیوم سونی هستش که دو ماه پیش از S8 معرفی شد لطفاً خبر را اصلاح کنید

    لطفاً همه ی اولین هارو بگید

    بله اولین گوشی 4k HDR
    اولین گوشی با بلوتوث 5
    اولین گوشی با فیلم برداری 960 فریم
    اولین گوشی LTE گیگابایتی
    اولین گوشی با چیپست اسنپدراگون 835

    فقط و فقط اکسپریا XZ پریمیوم سونی
    لطفأ اخبار رو سانسور نکنید و جانب داری نکنید

    پاسخ