;
coinex

گوگل در حال آزمایش قابلیت جدید پیشنهادهای جستجو در پلی استور است

قابلیت جدید پیشنهادهای جستجو در پلی استور

گوگل در حال آزمایش قابلیت جدید پیشنهادهای جستجو در پلی استور است. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

بر طبق گزارش ‌های منتشر شده، گوگل در حال آزمایش یک قابلیت جدید در گوگل پلی استور است که به کاربران در انتخاب مناسب‌ ترین و کاربردی‌ ترین برنامه‌ ها کمک می‌ کند. عنصر جدید Ul پیشنهادهایی را بر طبق جستجوی گوگل پلی برای محدود کردن گزینه ‌ها اضافه خواهد کرد.

برای مثال، هنگامی که شما کلمه wallpaper یا تصاویر پس زمینه را جستجو می ‌کنید، رابط جستجوهای مرتبط مانند “زنده”، “کریسمس” و یا ” سه بعدی” را به شما پیشنهاد می ‌کند تا مستقیما به شما کمک کرده و به یکی از بهترین برنامه‌ها تبدیل شود (همانطور که در تصویر زیر می‌ بینید، این نظرات در سایت Android Police منتشر شده‌اند).

شرایط پیشنهاد که در حال حاضر فقط بر روی تعدادی کاربر منتخب در حال آزمایش است، در زیر جعبه جستجوی App Store و بالای لیست ظاهر می ‌شود، در برنامه Play Store نیر به رنگ سبز معمولی است.

این نوع از خدمات جستجو در سایر محصولات گوگل مثل جستجوی تصویر گوگل، به صورت موفقیت آمیز قرار داده شده است؛ بنابراین به نظر می‌ رسد که این قابلیت اگر در آزمایش ‌ها موفق باشد، در آینده‌ای نزدیک به صورت رسمی منتشر شود.

قابلیت جدید پیشنهادهای جستجو در پلی استور

.

منبع : androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر