;
coinex

گوشی هواوی آنر مجیک رسما معرفی شد؛ سیستم آنر مجیک لایو جادو می کند!

گوشی هواوی آنر مجیک رسما معرفی شد؛ سیستم آنر مجیک لایو جادو می کند!

کمپانی هواوی بالاخره از گوشی هوشمند جادویی خود، هواوی آنر مجیک (Huawei Honor Magic) رونمایی کرد. این دستگاه با طراحی منحصر بفرد و ویژگی های بسیار بزرگی همراه شده است. در ادامه با تکرا همراه باشید تا آنها را به طور کامل بررسی کنیم.

طراحی گوشی هواوی آنر مجیک:

گوشی هواوی آنر مجیک با طراحی خاصی خودنمایی کرد. این دستگاه از هشت جهت دارای انحنا است. معمولا گوشی های هوشمندی جدیدی که در حال حاضر معرفی می شوند از نمایشگری برخوردارند که دارای دو انحنا در سمت چپ و راست است. هواوی Honor Magic دارای یک صفحه نمایش این چنینی است؛ اما این شرکت تصمیم گرفته تا برای پرچمدار جدید خود از شش سمت دیگر نیز انحنا ایجاد کند. بالا و پایین این گوشی و همچنین پنل پشتی آن نیز با شکل منحنی، طراحی شده است. تمام جهت های این گوشی دارای انحناست.

گوشی هواوی آنر مجیک

در طراحی هواوی آنر مجیک از فضا الهام گرفته شده است؛ بنابراین این دستگاه در بدنه ای سیاه رنگ خودنمایی کرده که در اطراف قاب آن، رنگ زیبای رزگلد دیده می شود. تقارن یکی از جنبه های مهم در طراحی این دستگاه است و به همین دلیل اسلات سیمکارت، اسپیکرها، میکروفون و پورت ورودی شارژر در زیر این اسمارت فون قرار گرفته است؛ بنابراین بقیه بدنه بی عیب و نقص و عاری از هرگونه ورودی و اسلاتی است. قرار گرفتن اسلات برای دو سیمکارت در زیر این گوشی کار چندان آسانی نبوده؛ اما هواوی به خوبی توانسته تا آن را مدیریت کند.

در پنل جلویی که با انحناهای بسیار زیبایی هم همراه شده، یک سنسور دوربین به خوبی قابل مشاهده است. در کنار سنسور دوربین سلفی هواوی آنر مجیک، چند سنسور دیگر از جمله دوربین مادون قرمز، حسگر نور محیط و فلش LED مادون قرمز جای گرفته است. به نظر می رسد که یک پوشش مخصوص UV بر روی این گوشی قرار گرفته تا این اطمینان حاصل شود که سنسورها نسبتا مخفی باقی می مانند.

مشخصات هواوی آنر مجیک

در پنل پشتی نیز یک دوربین استاندارد 12 مگاپیکسلی مونوکروم + یک ماژول دوربین سیاه و سفید (احتمالا دشبیه به گوشی هواوی آنر 8) جای گرفته است. با این حال طراحی این دوربین ها نیز به بهترین شکل انجام شده است. اول از همه آنکه هواوی این دوربین ها را به شکلی کاملا صاف و یکپارچه با بدنه، در پنل پشتی جای داده است. دو سنسور تنها چند سانتی متر از هم فاصله داشته و به شکلی کاملا متقارن و به صورت افقی در جای خود قرار گرفته اند. علاوه بر این دو سنسور دوربین، دو فلش LED نیز در کنار آنها دیده می شود.

اما این نوآوری ها تنها در طراحی هواوی آنر مجیک صورت نگرفته است. یکی از بارزترین مشخصات این گوشی، تجربه نرم افزار کاربر پسند آن است که از آن به عنوان آنر مجیک لایو (Magic Live) یاد می شود.

ویژگی های شگفت انگیز سیستم آنر مجیک لایو (Honor Magic Live):

  • هنگامی که شما گوشی را در دست خود نگه دارید و با شما تماسی گرفته شود، هواوی آنر مجیک تنها ویبره می کند و زنگ نخواهد خورد
  • هنگامی که شما به گوشی هواوی آنر مجیک خود نگاه می کنید، این دستگاه با دنبال کردن مسیر نگاه شما به صورت خودکار نمایشگر گوشی را روشن خواهد کرد
  • هواوی آنر مجیک می تواند صاحب خود را تشخیص دهد؛ بنابراین اگر پیام جدیدی وجود داشته باشد، شما قادر خواهید بود تا جزییات پیام را ببینید؛ اما اگر شخص دیگری در حال نگاه کردن به نمایشگر باشد، گوشی جزئیات پیغام را نمایش نخواهد داد
  • اگر شما در جای تاریکی قرار گرفته باشید، هواوی آنر مجیک به طور اتوماتیک شرایط را تشخیص داده و برنامه چراغ قوه را بر روی نمایشگر به نمایش در می آورد
  • سیستم مجیک لایو برای شما اطلاعات مفیدی خواهد داشت حتی زمانی که شما در حال چت هستید. به عنوان مثال اگر کسی از شما بپرسد که در کجا هستید؟ گوشی هواوی آنر مجیک موقعیت مکانی شما را اطلاع خواهد داد. یا اگر در حین چت کردن از شما وضعیت آب و هوایی پرسیده شود، این دستگاه جزئیات آب و هوایی منطقه فعلی شما را با جزییات نمایش خواهد داد. حتی اگر شما درباره آب و هوای مناطق دیگری مثلا اصفهان یا اهواز نیز صحبت کنید، جزئیات آب و هوایی همان منطقه ارائه خواهد شد. سیستم آنر مجیک لایو به اندازه کافی باهوش است تا همه جزییات را برای شما به نمایش درآورد
  • رزرو بلیط فیلم مورد علاقه تان با این سیستم هوشمند بسیار آسان است. اگر شما در چت در حال صحبت کردن درباره فیلم ها باشید، سیستم مجیک لایو آنر به شکلی کاملا هوشمندانه فیلم های روز را به شما توصیه خواهد کرد و می توانید از طریق آن جزییات مربوط به آن فیلم را ببینید و البته بلیطی نیز برای آن رزرو کنید
  • اگر یک شماره ناشناس با شما تماس بگیرد، سیستم آنر مجیک لایو به اندازه کافی باهوش است تا تمامی جزییات قبلی درباره این شماره ناشناس را، البته در صورت وجود، برایتان به نمایش درآورد.
  • این نرم افزار هوشمند همچنین می تواند تمامی ایمیل های خوانده نشده را بر اساس تبلیغاتی بودن، صورتحساب، برنامه جلسات و هر چیز دیگری را بر اساس محتوای ایمیل دسته بندی کند
  • سیستم مجیک لایو یک خریدار هوشمند نیز به حساب می آید. هنگامی که شما با هواوی آنر مجیک خود به یک فروشگاه خرده فروشی گوشی های هوشمند سری بزنید، این دستگاه به صورت کاملا خودکار، ازان ترین گوشی هوشمند موجود در آن پلتفرم را در مقایسه با قیمت دیگر گوشی ها، به شما نشان خواهد داد. پس از خرید نیز سیستم آنر مجیک لایو به صورت کاملا هوشمندانه اطلاعات این خرید را در صفحه “علاقمندی های من (My Favorites)” ذخیره خواهد کرد
  • اگر قصد سفر به جای خاصی را داشته باشد، باز هم سیستم آنر مجیک لایو به کمک شما خواهد آمد و جزییات مربوط به مقصد را که شامل تصاویر، توضیحاتی درباره مقصد، آب و هوا و بسیاری از اصلاعات دیگر را در اختیارتان قرار می دهد. تنها کافی است که چند کلمه کلیدی را بر روی گوشی هواوی آنر مجیک خود تایپ کنید؛ “ سفر به X چطور است؟ “ و این به معنای آنست که اکنون شما تمامی اطلاعات مربوط به این سفر را بر روی نمایشگر گوشی جادویی خود خواهید داشت
  • حتی یک نسخه مجیک اتو (Magic Auto) نیز وجود دارد که البته یک نسخه در حال تکمیل بوده و هواوی در حال توسعه آن است. گفته می شود که این قابلیت استفاده از گوشی هواوی آنر مجیک را در حین رانندگی، برای شما ساده تر خواهد کرد.
  • در نهایت سیستم آنر مجیک لایو به شما می آموزد که چگونه از آن استفاده کنید و شما را در انجام وظایف روزانه تان بسیار کمک خواهد کرد

گوشی هواوی آنر مجیک

توجه داشته باشید که دو سیستم مجیک لایو وجود دارد – مجیک لایو استیبل (پایدار) و مجیک لایو تکاملی (نوعی از نسخه بتا) – نسخه پایدار این سیستم با چرخه های آپدیت ماهانه همراه خواهد بود، در حالی که نسخه تکمیلی آن هر دو هفته یکبار آپدیت خواهد شد.

شما به راحتی قادر خواهید بود تا بین این دونسخه سوئیچ کنید و هواوی نیز برای خدمت رسانی هر چه بهتر یک شماره تلفن اختصاصی برای کاربران گوشی هواوی آنر مجیک در نظر گرفته است.

تجزیه و تحلیل چت ها، خواند پیام ها و ارائه اطلاعات مربوط به آنها، همگی خوب است؛ اما این مساله ممکن است که مشکلات نقض حریم خصوصی شما را نیز شامل شود. به نظر می رسد که هواوی برای این مساله نیز فکری کرده است.

سیستم آنر مجیک لایو پردازش تمامی داده ها را به صورت محلی انجام می دهد. به علاوه آنکه یک تراشه رمزگذاری شده نیز وجود دارد که با صدور مجوزر لازم از طرف شما، کار خواهد کرد.

 احتمالا این ویژگی ها زمانی ظاهر خواهد شد که مالک گوشی بوسیله اسکنر اثر انگشت هواوی آنر مجیک شناخته شود.

خوب اجازه دهید که به دیگر مشخصات هواوی آنر مجیک بپردازیم:

همان طور که انتظار می رفت گوشی هواوی آنر مجیک با قابلیت شارژ سریع همراه شده است. تکنولوژی فوق العاده ای که می تواند تنها در عرض 30 دقیقه، 90 درصد از شارژ از دست رفته گوشی را بازگرداند.

مشخصات هواوی آنر مجیک

در گوشی Huawei Honor Magic دکمه لمسی هوم، حرکات متعددی را انجام می دهد. به عنوان مثال با یک کلیک صفحه اصلی و با دو بار کلیک پنل چند وظیفگی باز شده و با کشیدن برای بازگشت، وجود خواهد داشت.

گوشی هواوی آنر مجیک مجهز به تراشه کرین 950، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است. نمایشگر آن 5 اینچی و دارای رزولوشن 2K است. این تراشه و ترکیب حافظه آن واقعا برای یک گوشی پرچمدار نخواهد بود؛ حداقل با توجه به استانداردهای امروزی که این گونه است، اما هنوز هم مناسب بوده و به اندازه کافی معقول به نظر می رسد.

قیمت هواوی آنر مجیک نیز به مانند اسم این گوشی واقعا جادویی است. تمامی این مشخصات در یک بسته تکنولوژیکی به ارزش 3699 یوان (حدود 533 دلار) جمع شده است. شاید قیمتی زیر 55 دلار برای این گوشی کمی عجیب باشد؛ اما این قیمت گذاری رقابتی مطمئنا باعث خواهد تا کاربران زیادی برای خرید آن اقدام کنند.

قبل از اتمام رویداد معرفی گوشی هواوی آنر مجیک، این کمپانی تایید کرد که آپدیت اندروید 7 نوقا برای گوشی آنر وی 8 و آنر 8، امروز اجرا خواهد شد و گوشی آنر نوت 8 (Honor Note 8) این به روزرسانی را در اوایل سال اینده دریافت خواهد کرد.

مشخصات هواوی آنر مجیک

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر