;
coinex

امکان دارد که VIV، دستیار هوشمند دیجیتال سامسونگ از گوشی های هوشمند این شرکت حذف شود

VIV دستیار هوشمند دیجیتال سامسونگ

امکان دارد که VIV، دستیار هوشمند دیجیتال سامسونگ از گوشی های هوشمند این شرکت حذف شود تا بتواند از دستیار هوشمند گوگل استفاده کند. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

در ماه اکتبر گذشته شرکت بزرگ سامسونگ حق امتیاز تکنولوژی هوش مصنوعی VIV را خریداری کرد. این تکنولوژی به دستگاه های هوشمند، قابلیت داشتن دستیار دیجیتال هوشمند را اضافه می کند. این دستیار شخصی توسط تیمی از برنامه نویسان و سازندگانی طراحی شده است که پیش از ین مسئولیت تولید سیری، دستیار شخصی هوشمند محصولات اپل را بر عهده داشتند.

این دستیار مجازی هوشمند با بهره گیری از قابلیت تشخیص زبان طبیعی، می تواند به صورت صوتی با کاربر ارتباط بر قرار کند. به صورتی که می توان سؤال های معمول را از این دستیار شخصی پرسید. این دستیار شخصی همچنین از برنامه های متفرقه ای که بر روی گوشی های هوشمند نصب می شوند، پشتیبانی می کند و شما با استفاده از آن می توانید به راحتی انجام سفارش‌ها خود را به دستیار دیجیتال گوشی تان بسپارید و یا از آن بخواهید که نقل و انتقالات مالی شما را انجام دهد.

با اینکه تکنولوژی این دستیار هوشمند دیجیتال سامسونگ بهتر از دستیار قبلی یعنی S voice به نظر می رسد؛ اما با این حال احتمال می رود که این قابلیت در گوشی های اندرویدی بعدی سامسونگ، قرار نگیرد.

بر اساس گزارش های اخیری که در زمینه برنامه های آینده شرکت سامسونگ در رابطه با تولید گوشی های هوشمند به بیرون درز کرده، قرار است این شرکت در گوشی های بعدی خود از نسخه اندروید نوقا 7.1.1 استفاده کند. در این نسخه از اندروید شرکت گوگل دستیار شخصی ارتقا یافته خود را ارائه کرد است. دستیار شخصی گوگل با تبلیغات فراوان توانسته است نظر کاربران را به خود جلب کند.

شرکت گوگل مدعی است که این دستیار شخصی بهتر از رقبای خود می تواند در گفت و گو با انسان ها عمل کند. به نظر می رسد که شرکت گوگل از این که بر روی گوشی های سامسونگ هر دوی این دستیارهای دیجیتال قرار بگیرد، ناراضی خواهد بود. در این صورت شرکت سامسونگ ناچار خواهد شد میان این دو دستیار هوشمند، یکی را انتخاب کند.

طبق آن چه تحلیلگران مسائل مربوط به تکنولوژی در این باره پیش بینی کرده اند احتمال می رود که شرکت گوگل از سامسونگ بخواهد که فقط برای مدت محدودی از دستیار شخصی فعلی خود یعنی VIV استفاده کند. اگر شرکت سامسونگ این کار را انجام دهد، این امکان فراهم می شود که بتوان VIV را در محیط تایزن (Tizen) استفاده کرد؛ اما به نظر نمی رسد که هدف از فروش حق امتیاز این دستیار هوشمند به شرکت سامسونگ در چند ماه پیش، این امر باشد.

در ماه پیش شرکت سامسونگ دو اسم را به عنوان علائم تجاری جدید محصولات خود به ثبت رساند، پیش بینی می شود که این دو اسم برای دستیار هوشمند دیجیتال VIV در گوشی آینده این شرکت، گلکسی اس 8 استفاده شود.

این دو اسم بیکسبی (Bixby) و کسترا (kestra) اعلام شده اند. گزارش شده است که بیکسبی صدای مردانه نسخه VIV و کسترا صدای زنانه دستیار هوشمند دیجیتال سامسونگ باشد. در اینجا ممکن است این سؤال برای شما نیز پیش بیاید که آیا این دستیار دیجیتال بر روی گوشی های پرچمدار آینده سامسونگ قرار خواهد گرفت یا خیر؟

برای یافتن پاسخ این سؤال بهتر است تا 26 فوریه (7 اسفند ) منتظر بمانید چرا که گفته شده است شرکت سامسونگ قصد دارد در این تاریخ در کنفرانس MWC 2017 از گوشی جدید خود سامسونگ گلکسی S8 و نسخه ی بزرگ تر این گوشی، گلکسی اس 8 اج پرده برداری کند.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر