;
coinex

ویژگی جدید گوگل مپ ؛ اکنون مسیرهایی برای دسترسی با ویلچر نیز نشان داده می‌شود

ویژگی جدید گوگل مپ ؛ اکنون مسیرهایی با دسترسی ویلچر نیز نشان داده می‌شود

اگر شما برای رفت و آمدهای شهری خود نیازمند به ویلچر هستید و برای رفتن به رستوران، سینما، تئاتر و یا هر مکان دیگر باید از صندلی چرخدار خود استفاده کنید، بهتر است که دیگر نگران پیدا کردن یک مسیر مناسب با دسترسی برای ویلچر نباشید؛ چرا که ویژگی جدید گوگل مپ اکنون در این زمینه نیز می تواند به شما کمک کند.

به لطف تلاش گروهی از کارکنان گوگل که روزانه چیزی در حدود 20 درصد از وقت خود را صرف این پروژه می کنند، مسیرهایی با دسترسی ویلچر در گوگل مپ اکنون برای کاربران مهیاست.

ویژگی جدید گوگل مپ
ریو آکاساکا، رهبر تیم پروژه جدید گوگل مپ

یکی از افرادی که در پشت این ویژگی جدید گوگل قرار دارد، ریو آکاساکا (Rio Akasaka) مدیر بخش گوگل درایو است. در سال گذشته آکاساکا، با یک تیم از کارمندان گوگل (بین 5 تا 10 نفر) برای دستورالعمل جدیدی برای معرفی مسیرهایی با دسترسی ویلچر در گوگل مپ شروع بکار کردند.

با این ویژگی جدید گوگل مپ ، شما قادر خواهید بود اطلاعات مربوط به دسترسی با ویلچر در همان مکان خاص را پیدا کنید. در حالی که این ویژگی هم اکنون بر روی گوگل مپ وجود دارد؛ اما اطلاعات موجود در ان ممکن است که تمامی نقاط را پوشش ندهد؛ چرا که گوگل متکی بر راهنمای محلی است که بر روی فضای گوگل درایو به تبادل اطلاعات می‌پردازد.

ویژگی جدید گوگل مپ نه تنها به کسانی کمک خواهد کرد که با صندلی چرخدار رفت و آمد می کنند بلکه به پدر و مادرهایی که با کالسکه فرزند خود به این سو و آن سو می برند و یا افرادی که برای حرکت به عصا نیاز دارند نیز کمک شایانی خواهد کرد.

.

منبع؛ phonearena

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر