;
coinex

چگونه اکانت لینکدین را حذف کنیم ؟

چگونه اکانت لینکدین را حذف کنیم ؟

چگونه اکانت لینکدین را حذف کنیم ؟ این شاید سوالی باشد که برای بسیاری از کاربران پیش بیاید. لینکدین این امکان را به شما می دهد که حساب کاربری خود را حذف کنید، شما می توانید پروفایل تان را به طور کامل از وب سایت لینکدین پاک کنید. اگر شما ترجیح می دهید که اکانت تان باز باشد و تنها ایمیل های مزاحم را متوقف نمایید، شما می توانید ایمیل های مربوط به لینکدین را متوقف نمایید. در این مقاله به شما آموزش خواهید داد که چگونه اکانت لینکدین را حذف کنیم ؟

آن چه برای حذف اکانت لینکدین باید بدانید

هنگامی که شما اکانت خود را حذف کنید، همه اطلاعاتی که در اکانت لینکدین در دسترس است را از دست خواهید داد. پروفایل شما از وب سایت لینکدین ناپدید خواهد شد. حتی به زودی پروفایل تان از موتورهای جستجوی گوگل، بینگ و … نیز ناپدید خواهد شد. شما این امکان را دارید برای 20 روز اکانت خود را غیرفعال کرده و مجددا حساب قدیمی خود را فعال کنید؛ اما حتی با غیرفعالسازی 20 روزه هم، به هر حال شما عضویت همه گروه های خود، فالوئینگ ها، دعوت های رد شده و در انتظار تائید، تائیدها و نظرات را با این کار از دست خواهید داد.

قبل از آن که بدانیم چگونه اکانت لینکدین را حذف کنیم احتمالا شما بخواهید یک کپی از اطلاعات لینکدین تان دانلود کنید. برای انجام این کار، شما باید از صفحه Request Your Data Archive در وب سایت لینکدین بر روی دکمه درخواست آرشیو (Request Archive) کلیک نمایید.

چگونه اکانت لینکدین را حذف کنیم ؛ حذف از طریق وب‌سایت لینکدین

برای حذف کردن اکانت تان، به وب سایت لینکدین رفته و در گوشه سمت راست بالای صفحه روی آیکون تصویر پروفایل تان کلیک کرده و سپس از قسمت Privacy & Settings روی Manage کلیک کنید.

چگونه اکانت لینکدین تان را از طریق وب سایت لینکدین حذف کنید ؟
صفحه حساب کاربری تان را به سمت پایین پیمایش کنید و در زیر قسمت Subscriptions روی گزینه Closing Your LinkedIn Account کلیک کنید. شما می توانید به سادگی با استفاده از این لینک صفحه اکانت تان را ببندید.

چگونه اکانت لینکدین تان را از طریق وب سایت لینکدین حذف کنید ؟
دلیل این که چرا می خواهید اکانت لینکدین تان را ببندید را انتخاب کنید و شما می توانید هر بازخوردی که دوست دارید، بدهید. سپس بر روی Next کلیک کنید تا ادامه دهیم.

حذف اکانت لینکدین
در صفحه بعدی پسورد اکانت لینکدین خود را وارد کنید و اگر مطمئن هستید که شما می خواهید اکانت خود را ببندید برای تایید کردن آن بر روی دکمه Close Account کلیک کنید.

اموزش حذف اکانت لینکدین

چطور اکانت لینکدین را از طریق یک گوشی هوشمند حذف کنید؟

اگر شما بخواهید اکانت لینکدین تان را از یک اپلیکیشن لینکدین در آیفون یا اندروید یا سایت لینکدین در موبایل تان حذف کنید. فرآیندی شبیه به مورد بالا را باید طی کنید.
در نوار navigation روی آیکون Me بزنید و سپس روی آیکون تنظیمات (Settings) که شبیه به چرخدنده است، کلیک کنید. در تب اکانت، روی گزینه Close Account بزنید.

چطور اکانت لینکدین را از طریق یک گوشی هوشمند حذف کنید؟
روی گزینه ادامه (Continue) کلیک کنید و یک دلیل برای این که می خواهید اکانت خود را ببندید مشخص کنید و سپس روی Next کلیک کنید تا به مرحله بعد بروید. رمز عبور حساب کاربری لینکدین تان را وارد کرده و بر روی Done بزنید. حساب کاربری شما بسته خواهد شد.

حذف اکانت لینکدین با گوشی هوشمند
چگونه اکانت لینکدین تان را مجددا فعال کنید؟

اگر شما میخواهید اکانت تان را بعد از 20 روز فعال کنید. باید به وب سایت لینکدین برگردید و با آدرس ایمیل مربوط به اکانت تان و رمز عبور خود وارد شوید.

شما دکمه فعالسازی مجدد (Reactivate) را خواهید دید که اکانت شما را مجددا فعال خواهد کرد. اگر چه با انجام این کار اکانت شما مجددا فعال خواهد شد؛ اما شما عضویت همه گروه ها، فالوئینگ ها، دعوت های در انتظار تایید و رد شده، نظرات و… را از دست خواهید داد.

منبع: howtogeek

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    سلام. ببخشید من یه عکس اشتباهی گذاشتم تو پروفایل لینکدینم. با اینکه عکسو پاک کردم و یه عکس دیگه گذاشتم وقتی اسممو سرچ میزنم اون عکس میاد بالا. چیکار کنم دیگه نباشه و کلا پاک شه از موتورای جستجو؟؟
    منتظر پاسخم. ممنون

    پاسخ

    با درود و سپاس از مقاله خوبتان
    حساب لینکداین من را بستند و می گویند که خیلی درخواست ارتباط دادی به همین خاطر حساب را برای همیشه بستند
    می خواستم از شما خواهش کنم با توجه به دانش و تجربه ای که دارید من را راهنمایی کنید
    که بتوانم دوباره حسابم را بدست بیارم.
    متن آخرین نامه ای که بخش امنیت لینکدین برای من فرستاده را نیز اینجا برای شما قرار خواهم داد.

    Hi Amir,
    Starting on 12/16/17 you received several warnings of excessive activity on your profile, each time a warning message was displayed that required you to agree to the user agreement before the account was restored. Because your account has exceeded the number of warnings about excessive activity in a short period of time the account has reached the level of permanent restriction. Because your account has surpassed the allowed number of warnings the account is unable to be restored.

    Regards,

    Jeremy
    LinkedIn Safety Operations Support Specialist

    پاسخ