;
coinex

مدل جدید شیائومی می نوت بوک ایر در سوم دی ماه معرفی می شود

مدل جدید شیائومی می نوت بوک ایر در سوم دی ماه معرفی می شود

کمپانی شیائومی امسال با معرفی لپ تاپ شیائومی می نوت بوک ایر (Xiaomi Mi Notebook Air) وارد بازار کامپیوترهای شخصی شد. این کمپانی نوظهور چینی با معرفی دو سایز مختلف 12.5 اینچی و 13 اینچی دستگاهی را روانه بازار کرد که از نظر طراحی و هم از لحاظ کیفیت ساخت، ستودنی بود.

هر چند نمی توان از شباهت لپ تاپ شیائومی می نوت بوک ایر به لپ تاپ مک بوک ایر اپل چشم پوشی کرد؛ اما این کمپانی بدون شرمساری از پنهان کردن آن ابایی نداشته و حتی این را در نامگذاری دستگاه خود نیز نشان داده است.

بسیاری بر این باور بودند که شیائومی در سال آینده مدل جدید می نوت بوک ایر خود را معرفی خواهد کرد؛ اما این کمپانی جور دیگری برنامه ریزی کرده است. روز جمعه 23 دسامبر برابر با 3 دی ماه این کمپانی در پکن مدل جدیدی از شیائومی می نوت بوک ایر را معرفی خواهد کرد.

در دعوتنامه ای که برای این رویداد منتشر شده، یک لپ تاپ شبیه به می نوت بوک ایر دیده می شود؛ اگر چه به نظر می رسد یک ماژول 4G در گوشه سمت راست پایین نمایشگر آن خودنمایی می کند.

در کتار این دعوتنامه لوگوی شیائومی و همچنین لوگوی چاینا موبایل (China Mobile) نیز قرار گرفته است. برخی از منابع می گویند که این فقط یک نسخه 4G از مدل اصلی شیائومی می نوت بوک ایر خواهد بو و نه چیزی بیشتر!

مدل جدید شیائومی می نوت بوک ایر در سوم دی ماه معرفی می شود

البته نمی شود این امکان را رد کرد که این نسخه ممکن است با ویژگی های  اضافی و جدیدی نیز همراه باشد.

در حال حاضر مدل 12.5 اینچی  لپ تاپ شیائومی می نوت بوک ایر با قیمت 525 دلار و نسخه 13 اینچی آن با برچسب قیمتی 750 دلار معامله می شود. مطمئنا نسخه 4G این لپ تاپ باید با قیمت بیشتری عرضه شود؛ مگر آنکه شیائومی قیمت نسخه های اورجینال آن را اندکی پایین بیاورد.

.

منبع: gizmochina

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر