;
coinex

بازی پوکمون گو بر روی اپل واچ ؛ قابلیتی که به زودی اجرایی می‌شود

بازی پوکمون گو بر روی اپل واچ ؛ قابلیتی که به زودی اجرایی می‌شود

بازی پوکمون گو بر روی اپل واچ به زودی اجرایی خواهد شد. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

پیش از این شایعه هایی در باره بازی پرطرفدار پوکمون گو در فضای مجازی منتشر شده بود که از آمدن این بازی بر روی ساعت هوشمند اپل، اپل واچ خبر می دادند. هم اکنون شرکت نیانتیک (Niantic) با توئیت جدید خود به نوعی این شایعات را تایید کرده است. گفته شده است که این بازی محبوب قرار است به زودی بر روی اپل واچ های اپل قرار بگیرد. البته تاریخ دقیق انتشار این بازی بر روی اپل واچ هنوز اعلام نشده است و به نظر می رسد که برای این موضوع باید تا سال دیگر منتظر بمانیم.

 

هدف از طراحی این بازی برای ساعت های هوشمند اپل آن است که بازیکنان مجبور نباشند برای بازی به صفحه گوشی خود خیره شوند. این برنامه به بازیکنان این امکان را می دهد که مکان دقیق خود را در بازی بیابند و هنگامی که یکی از کاراکترهای این بازی در نزدیکی آنها قرار داشته باشد به آنها اعلام می شود. بازی پوکمون گو بر روی اپل واچ همانند دستگاهی که مخصوص همین بازی طراحی شده و به قیمت 35 دلار عرضه می شود، عمل می کند. البته لازم است به این نکته اشاره کرد که این دستگاه نیز تا سال آینده به بازار نمی آید.

شرکت تولیدکننده این بازی با این اعلان توئیتری خود، این موضوع را قطعی کرد و حالا باید منتظر بمانیم که این برنامه به صورت رسمی با همکاری این دو شرکت به کاربران اپل واچ عرضه شود. تنها سوالی که در رابطه با این برنامه بی جواب مانده است، تاریخ دقیق انتشار بازی پوکمون گو بر روی این گجت پوشیدنی است.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر