;
coinex

مسواک برقی شیائومی در 30 آذرماه معرفی خواهد شد

مسواک برقی شیائومی در 30 آذرماه معرفی خواهد شد

پلتفرم سرمایه گذاری جمعی شیائومی جایی است که در آن این کمپانی تمام آیتم ها و گجت های خانگی خود را منتشر می کند. پلتفرمی که در آن حداقل هفته ای یک محصول در آن معرفی می شود. این هفته نیز برای این کمپانی فرقی با هفته های دیگر نداشته و این شرکت قرار است که یک محصول جدید را معرفی و روانه بازار کند.

اکانت این کمپانی با انتشار یک تیزر تبلیغاتی جدید در ویبو نشان داد که در 20 دسامبر محصول جدیدی معرفی خواهد شد. با توجه به پوستر منتشر شده این محصول، به نظر می رسد که مسواک برقی شیائومی در 30 آذرماه رخ نشان خواهد داد.

متنی که همراه با این پوستر در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده، نشان می دهد که چگونه پلاک تشکیل شده بر روی دندان می تواند از طریق یک وسیله مکانیکی حذف شود. جای هیچ شائبه ای نخواهد بود، مسواک برقی شیائومی در راه است.

مسواک برقی شیائومی

البته این اولین مسوال برقی شیائومی نخواهد بود. اوایل امسال این کمپانی مسواک الکتریکی Soocare X3 را معرفی و با قیمت 34 دلار روانه بازار کرد. مسواک برقی سوکر (Soocare) مجهز به یک باتری 1000 میلی‌آمپر ساعتی بوده که تنها با یک شارژ کامل، به مدت 25 روز عملکرد مفید ارائه می دهد. شیائومی همچنین یک مسواک برقی مینی سوکر را برای کودکان تولید کرد.

این احتمال وجود دارد که این مسواک برقی نیز با برند سوکر راه اندازی شده و احتمالا از قیمت مقرون به صرفه ای نیز برخوردار خواهد بود. این رویداد رونمایی در روز سه شنبه 20 دسامبر برابر با 30 آذرماه و ساعت 10 صبح به وقت محلی برگزار خواهد شد.

مسواک برقی شیائومی

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر