;
coinex

مشخصات نوکیا C1 به همراه رندرهایی از آن در فضای وب منتشر شد

مشخصات نوکیا C1 به همراه رندرهایی از آن در فضای وب منتشر شد

مشخصات نوکیا C1 به بیرون درز کرد و از مهمترین ویژگی های آن می توان به دوربین دوگانه و تراشه اسنپدراگون 830 اشاره کرد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

انتظار می رود که گوشی Nokia C1 در سال آینده به عنوان پرچمداری از شرکت HMD Global وارد بازارهای جهانی شود. در حال حاضر مشخصات نوکیا C1 با تصاویری از رندرهای آن در فضای مجازی منتشر شده و دستگاهی را نشان می دهد که می توان از آن به عنوان یک گوشی بالا رده یاد کرد.

این رندرها در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته شده و کانسپتی را به نمایش گذاشته که قابلیت آن را دارد که به عنوان یک گوشی واقعی نیز رخ نشان دهد. در این رندرها صفحه نمایشی دیده می شود که نسبت نمایشگر به بدنه آن درصد بالایی داشته و صفحه نمایش آن تقریبا کل پنل جلویی را در بر گرفته است.

مشخصات نوکیا C1

هیچ دکمه فیزیکی اصلی در پنل جلویی وجود ندارد و این درحالی است که دوربین سلفی و دیگر سنسورها در بالای نمایشگر قرار گرفته و یک اسپیکر تقریبا بلند در پایین صفحه نمایش، جا خوش کرده است.

دکمه های خازنی در کنار بدنه قرار گرفته و در پنل پشتی یک دوربین دوگانه به وضوح دیده می شود. در کنار سنسورهای دوربین یک فلش LED وجود دارد و در سمت راست دوربین فلش LED بلندتری نشسته است.

مشخصات نوکیا C1:

مشخصات نوکیا C1

در کنار این رندرها برخی از مشخصات نوکیا C1 نیز دیده می شود. پرچمدار نوکیا از یک تراشه اسنپدراگون 830 قدرت گرفته و 4 گیگابایت رم خواهد داشت. این اسمارت فون از نظر فضای ذخیره سازی در سه نسخه عرضه خواهد شد. درباره آن گفته شده که دارای سه نسخه 32 گیگابایت، 64 گیگابایت و 128 گیگابایت حافظه داخلی بوده و با سیستم عامل اندروید 7.1 نوقا از جعبه خارج خواهد شد.

همانطور که گفته شد، گوشی نوکیا سی 1 دارای یک دوربین دوگانه است، یک سنسور، 16 مگاپیکسلی بوده و سنسور دیگر 12 مگاپیکسلی است. دوربین دوگانه شامل یک فلش زنون با سه LED بوده و در جلو نیز برای دوستداران سلفی یک دوربین 5 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

مشخصات نوکیا C1

لز دیگر مشخصات نوکیا C1 می توان به باتری 3210 میلی‌آمپر ساعتی آن اشاره کرد. گوشی Nokia C1 دارای پورت یو اس بی نوع C بوده و به نظر می رسد که چیزی شبیه به جک هدفون 3.5 میلیمتری نیز در آن وجود دارد.

تاریخ عرضه نوکیا C1 در اولین سه ماهه سال 2017 خواهد بود. تا آن روز زمان زیادی باقی نمانده؛ اما ما که بی صبرانه انتظار می کشیم تا ببینیم این کمپانی بعد از مدتها سکوت، چه دستگاهی را روانه بازار خواهد کرد؟

مشخصات نوکیا C1

مشخصات نوکیا C1

.

منبع: gizmochina 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر