;
coinex

نمایشگر منحنی گلکسی اس 8 در رندرهای جدیدی از این گوشی دیده شد

نمایشگر منحنی گلکسی اس 8 در رندرهای جدیدی از این گوشی دیده شد

رندرهای جدیدی از پرچمدار بعدی سامسونگ منتشر شد و نمایشگر منحنی گلکسی اس 8 به همراه برخی دیگر از مشخصات ظاهری آن آشکار شد. برای دیدن این تصاویر با تکرا همراه باشید.

سامسونگ گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) یکی از قابل پیش بینی ترین گوشی های معرفی شده در سال 2017 خواهد بود. بر اساس شایعات جدید درز شده، گوشی گلکسی S8 دارای طراحی جدیدی بوده و در دو اندازه مختلف در دسترس خواهد بود. هر دو سایز مختلف از این دستگاه دارای نمایشگر منحنی بوده و این کمی عجیب است!

نمایشگر منحنی گلکسی اس 8

غول تکنولوژی کره در این سالها به طور معمول یکی از نسخه های خود را با نمایشگر تخت معرفی کرده و نسخه دیگر را به نمایشگر منحنی مجهز کرده است؛ اما نمایشگر منحنی گلکسی اس 8 در هر دو اندازه این دستگاه، می تواند یک سنت شکنی به حساب آید. یکی از ویژگی های دیگر این اسمارت فون، نبود دکمه فیزیکی هوم است.

یکی از کاربران ویبو با اکانت KingwayLee@ رندرهایی را در این شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشته که به نظر می رسد به سامسونگ Galaxy S8 تعلق دارد. دستگاهی که حتی باریک تر از گلکسی اس 7 اج خواهد بود.

نمایشگر منحنی گلکسی اس 8

این رندرها همچنین نشان می دهد که دوربین گلکسی اس 8 دارای یک سنسور خواهد بود (در برخی شایعات به دوربین دوگانه گلکسی اس 8 اشاره شده بود). وجود دوربین تک سنسوره معمولا مشکلی نخواهد داشت. گوشی های گلکسی S7 Edge و گوگل پیکسل با یک دوربین تک سنسور معرفی شدند که با آنها می توان تصاویر بسیار خوبی نیز ثبت کرد؛ اما دیدن اینکه سامسونگ چگونه با دوربین دوگانه مانور خواهد داد، خالی از لطف نخواهد بود.

KingwayLee در رندرهای خود اسپیکرها و جک هدفون را از قلم انداخته است؛ هرچند شایعاتی که از قبل پیرامون سامسونگ گلکسی S8 در جریان بود به حذف جک هدفون 3.5 میلیمتری نیز اشاراتی داشته است. شاید این گوشی نیز به صف گوشی هایی از لیکو، موتورولا و اپل بپیوندد که بدون این جک صوتی خودنمایی کرده اند.

نمایشگر منحنی گلکسی اس 8

نمایشگر منحنی گلکسی اس 8

.

منبع: gizmochina

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر